Jaaa er zijn weer veulentjes. Gefeliciteerd cj Joyce en Nicole,
tara 's wond ziet er mooi uit.
Mooie dikkke buiken en spannende dagen wie zal het eerst gaan???
Ik haal chakira vanavond van het land. denk he, je hebt een stuifmeeldraadje tussen hoofd en halster zitten. Wil ik hem weghalen, is het gewoon schuurplekken met geschuurde haren en huid. Blijkt het ook aan de andere kant en onder het halster...... Voel me zoooo schuldig dat ik het vanmorgen al niet gezien had. Of zal zoiets ook in 1 dag (12 uur) kunnen? Heb gelijk het halster maar op het grootst gezet, want ik durf haar nu niet zonder alarm op stal te zetten.... Hopelijk vannacht toch eindelijk een veulen.
Ook ik vind arabieren ook erg mooi. Vooral die hoofdjes.
Hihihi chantal mooi he als merries zo onbewogen en stoicijns door blijven eten..En het veulen maar ondeugend zijn. hahahaha
Stalhd: Dit kan toch een keer gebeuren.. ze zal het je vast vergeven
Fabje nog steeds 6.4 al dacht ik wel dat het iets lichter was, maar dit kan ook gezichtsbedrog zijn vanwege het mindere licht dat we hebben.
_Karin
Geplaatst: 15-04-14 22:01
Even vast degene met een veulen feliciteren : crazy_funky gefeliciteerd met het mooie lichte meisje. Martijn en Dorinda jullie ook gefeliciteerd met jullie merrie veulen.
Yellomofoon gefeliciteerd met je bulletje leuk zo'n gevlekte.
De rest lees ik vannacht in mijn nachtdienst wel weer bij.
Ze is echt super, ik ben verliefd! En Sammie is een super mama. Ze is staande bevallen en ik heb haar geholpen en met ze twee het veulen opgevangen. Foto's komen nog!