[HK]Het Dikke Buiken Topic 2011 - deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amandake

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2011 - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 00:27

happy birthday Maseike :-)

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 06:49

Goedemorgen allemaal! Ik ben weer thuis na 3 dagen ponykampen met 20 kleine kids. Was erg geslaagd, alles is goed gegaan en het was echt gezellig. Ben wel heel erg moe nu.
Heb wel alles bijgelezen, wat gaan jullie snel zeg!
Straks naar stal, ben ik dus ook 3 dagen niet geweest.Vanmiddag met NF naar kampioenschappen en dan weekend zo weinig mogelijk, volgende week 5 dagen kamp met de grote meiden.

Maseike, gefeliciteerd met je verjaardag!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 07:11

Heidie, gefeliciteerd!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Sjolvir schreef:
Overigens vandaag op wedstrijd miste ik een starter.. of ik heb stopverf in mijn ogen gehad...
(maar nr 7 echt niet gezien, ik zou er na starten.. )
Paard hete: REEDHILL´S DEVDAN, dacht de hele tijd, ken die naam toch.. reedhill.. uit dikke buiken topic..
Dus ik al jullie onderschriften na spitten..
Maar Neon!!! je hebt je onderschrift gewijzigd!
Had ik bijna paard van jou in het echt gezien... bijna!!!!!

Mijn onderschrift is al sinds de dood van Dotje zo. :+ Af en toe staat er iets anders bij, heeft vorig jaar de link naar mijn site ook op gestaan, maar dat is al tijden niet meer zo, aangezien Devdan toch niet meer dekt.
Rivka heeft Wrangler gestart gisteren is Waspik, vandaag start ze die ook. Begin van de week heeft ze daar wel met die hengst van mij gereden. Dus geen stopverf in je ogen, die spikkel was een grote zwarte bok geworden. :D

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 07:32

Misschien dat ze hem bij mij in het onderschrift heeft gelezen.
Ramony is trouwens drachtig. Waren er eerst twee, eentje is weggeknepen dus spannend of de andere blijft zitten.
Tabitha en Asombro gaan erg goed. Als we thuis zijn, staan ze nu in een weitje. Hij gaat nu aan een lijntje naar binnen en buiten. Eerste keer wel een gevecht van zijn kant maar hij kwam er snel achter dat de druk er alleen af gaat als hij naar voor stapt.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 07:42

heidi gefeliciteerd

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:11

Wordt tijd voor nieuwe foto's Dendro! :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:21

Gefeliciteerd maseike

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:45

Maseike, gefeliciteerd!

En Kitzbi, jij ook met je 100 dagen. Gaat alweer de goede kant op :)

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:26

Gefeliciteerd Heidie!!!

Meiden, willen jullie om half 12 voor mij duimen??? Dan krijg ik de uitslag van mn onderzoeken en ik ben echt mega nerveus!

Heb al wat reacties gehad op de advertentie van Chennai maar moet zeggen dat als ik alsnog n leaser kan vinden ik dat toch wel fijner vind. Ergens zit het me toch dwars dat ik mn meisje weg zal moeten doen.... Zucht!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:22

Ik duim voor je!

En denk gewoon rustig na over Chennai, je hebt toch geen haast? Het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt van je beslissing.

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:33

Dank je wel Cynthia!

Ik denk ook rustig na en maak sowieso geen overhaaste beslissingen, ze staat nu in de verkoop en als ik iemand tegenkom waar het zowel met Chennai als met mij mee klikt zal ik (denk ik) er geen problemen mee krijgen mocht ze weggaan.... Als ik alsnog een leaser kan vinden is dat ook goed want ergens is het toch mijn meisje en zolang ik langs haar sta kan ik er echt alles mee maar op het moment dat ik erop ga is het weg. Voorlopig longeer ik haar voldoende en rijden we nog in het bos en in de springles.

Ik heb inderdaad geen haast en ze staat me niet in de weg dus dat scheelt ook wel.

Nog n uur en dan krijg ik mn uitslagen, ga dus nog maar even proberen te relaxen (hm, dat gaat dus niets worden...). Als ik daarna terug ben zal ik me hier wel weer melden (ligt aan de uitslag hoe laat dat wordt...)

Alles goed met knappe Ti????

Zag trouwens dat Girlie II verkocht is en dat Girlie I mischien blijft...

Heidie: heb je Girlie al zien staan op stal met een mooie grote roze strik???? In ieder geval hoop ik dat je een fijne verjaardag hebt!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:47

Maseike Gefeliciteerd! het zou toch leuk zijn als Girlie blijft.. ik heb niets met KWPN maar de veulens van jou zijn keer op keer toch zo vreselijk gaaf!

CL Ik duim voor je!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:11

Cl ik duim ook voor je..

Heb verschillende reacties voor mijn hengst gehad, maar eentje springt er toch wel uit, dus ik ben benieuwd of dat wat word :)

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:21

CL ik duim ook voor je...

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:27

Maseike schreef:
Magic_Ice fijn om te lezen, maar hoe is het nu met jou ? je zal wel moe van de zorgen zijn.

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ja, wij waren kapot van die chaotische regeldagen afgelopen week, ben dan ook totaal niet aan het huishouden toegekomen (we hebben ook nog een melkveehouderij en pensionstalling voor degenen die dat niet weten) dus het is hier één grote bende, maar voorlopig is het natuurlijk ook nog niet klaar, nog 6 weken lang 2 á 3 keer daags de baby (Elite) uitlaten.
Vannacht eindelijk weer wat langer kunnen slapen en vandaag met frisse moed verder.. het zal nog wel een paar dagen duren voor ik weer op schema ben, maar ach, Es leeft en doet het goed, dat is het belangrijkste!

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:29

CubaLibre schreef:
Gefeliciteerd Heidie!!!

Meiden, willen jullie om half 12 voor mij duimen??? Dan krijg ik de uitslag van mn onderzoeken en ik ben echt mega nerveus!

Heb al wat reacties gehad op de advertentie van Chennai maar moet zeggen dat als ik alsnog n leaser kan vinden ik dat toch wel fijner vind. Ergens zit het me toch dwars dat ik mn meisje weg zal moeten doen.... Zucht!

Beetje laat maar hoop dat de uitslagen meegevallen zijn!

Hier ook 2 paarden te koop gezet, gisteren aan de dochter van mijn vriend verteld dat Sigrún te koop staat, oei dat kwam toch hard aan, oliebol zeg.. en ik vond het zelf al zo moeilijk om de knoop door te hakken...

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 13:01

Ik ben weer terug en n stuk opgeluchter! Gelukkig was het niet kwaadaardig, nu wel onder strengere controle aangezien ze het toch niet helemaal vertrouwen... Mocht ik ergens last van krijgen dan moet ik meteen aan de bel hangen en dan krijg ik waarschijnlijk ook meteen een afspraak. Pfft, voel me wel ineens 3 jaar ouder na de afgelopen 1,5 week af te hebben moeten wachten. Man wat vreet dat aan je zeg!

M_I: Ik vind het ook moeilijk om die knoop door te hakken maar ergens zal het toch moeten.... Heb eigenlijk altijd gezegd dat als ik ooit tot verkoop over zou moeten gaan er dan het paard dat er het laatste bij is gekomen uit gaat. Echter is dat momenteel Dazzle en daarvan KAN ik echt GEEN afscheid nemen. Dan komt mn ruin maar aangezien ik daarmee zowel in de omgang als onder het zadel een klik mee heb (en die momenteel niet goed is) wil ik die ook niet graag kwijt... Tja, dan blijft er maar 1 over, hoe erg ik het ook vind. Maar goed, ze is nog niet weg en alles staat nog open.

Ga nu maar eens even niets doen en vanavond weer de paardjes vervelen..... Thanks voor het duimen meiden!!!!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 13:14

Bedankt allemaal.

Magic_Ice had je graag willen helpen als ik dichterbij had gewoont.

CubaLibre fijn om te horen.

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door de kids, mannetje had ontbijt op bed bestelt dus er stond een lieve vrouw met een zeer grote doos aan de deur.

Mannetje kom zo naar huis dus zal mij benieuwen als ik naar stal ga of daar dan de roze strik hangt. :)

Vanavond feest dus morgen een kater :):)

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:10

Geen strikje om Girlie......mannetje wacht eerst of de koop van die persoon doorgaat en als dat zou gebeuren ben ik ook happy want dan is Girlie heb de juiste plek en kan ik niet beter voor der wensen, zo niet dan gaat er pas een roze strik om der heen en mag ik Girlie houden.

Dus Maseike moet het doen met een mooi hoofdstel voor Cyp en bloemen en dikke knuffels :)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:05

CL Dat is beter nieuws.. Het is wel moeilijk om inderdaad een paard weg te doen.. Voor fab zou ik ook nooit kiezen.. En ik heb nu ervoor gekozen om mijn hengst weg te doen mocht daar iemand voor zijn.. Ik krijg volgend jaar ook weer een veulen van die hengst en als het een merrietje is wil ik dat misschien graag aanhouden en met fab blijven fokken.

Maseike: Jammer geen strikje om Girlie.. Maar hoofdstel is ook leuk toch :)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:23

zow de eerste dag is voorbij voor moeders en wat heeft ze het er moeilijk mee ze ziet er begaaid uit van de stress terwijl Adana er niet echt een punt van maakt :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:48

Masieke gefeliciteerd, jammer dat het strikje nog niet om Girlie zit, maar wie weet...

CL, goed nieuws, wel met een kanttekening, maar toch... Tja, kiezen wie er weg moet..pffffftttt..

MI, lastig hoor, heb je het voor jezelf beslist, moet je het nog aan anderen vertellen die het ook moeilijk vinden. Hoe oud is ze?
Es gelukkig weer thuis, maar wel berg extra werk, met 3 x per dag veulentje uit laten dartellen.

Arme Destinada.... ineens kindloos en ontaarde kind vermaakt zich nog ook.

Neon, zolang je onderschrift al weg? Dan heb ik het vast een keer gezien in de namen van je veulens of zo,
want ik wist zeker dat het iets was met Reedhill's S en P...... dacht ik zelfs.. dat spookte in ieder gevel
in mijn hoofd...

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:01

sjolvir: reedhill's Salt en Pepper, het veulen van vorig jaar.

cl: gelukkig wel goed nieuws en altijd goed als ze het zo in de gaten houden en je terecht kan als je dat nodig lijkt.

onley: knap dat je merrie het zo lang vol gehouden heeft! Het went snel genoeg dat het veulen eraf is en Adana zelf heeft er geen last van.

m_i: wat fijn dat es weer thuis is!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:17

Dan kende ik daar de combi naam van met Reedhill.. :+ Wist toch dat ik het ergens van kende..

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:28

CubaLibre schreef:
Alles goed met knappe Ti????

Lief dat je het vraagt! Met Ti gaat ales goed. Hij verhaart enorm op het moment en staat heerlijk te genieten als ik hem (ros-)borstel. EN! Er komt weer een donkerder kleurtje onder vandaan *\o/*
Vanaf vandaag ben ik serieus aan het oefenen om met hem aan de hand te draven terwijl Dais achter blijft. Ti vindt het stoer, Dais vindt er niets aan. Hinniken om dr kind terug te roepen en Ti denkt alleen maar "Yeeaaahhhh!!!! GALOP!!! :D "

Wat fijn dat dat uitslagen zijn meegevallen en het is een geruststelling dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.

Maseike, ik duim voor je dat dat strikje alsnog om Girlie I heen gaat :)

Neon, krijgen we nog foto's te zien van Girlie II?

Onley, knap kind is Adana en mama zal zich snel beter gaan voelen :)