Oei, das idd niet leuk! Dat ze zelfs jou aanvliegt, dan moet de kleine wel heel dwars zitten!! Hopelijk is het er snel, ze zal zich ook echt geen raad weten van ongemak!
Hera staat ook met propvolle uier, hars eraan, slappe banden (kunnen blijkbaar nog iets slapper) en sinds gisteren meer rollen...maar bevallen hooo maar...
Hera ook, die rolt normaal 1x en gedaan, maar nu is het volgens eigenaresse vrij dikwijls...zouden het voortekenen zijn... let's hope so! (voor ons beiden)
Nathalie is ook heel anders dan eerdere drachten. Zal het dan tóch een merrie zijn?
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 03-04-12 10:32
Tasje vandaag precies 250 dagen.
Princeps
Geplaatst: 03-04-12 10:33
RvdB schreef:
Pff, dag 351 ingegaan. Wordt het nu wel wat zat hoor, dat wachten..
Erg he! Maar als het er straks is ben je het vervelende gevoel zo vergeten!
pretty
Geplaatst: 03-04-12 11:30
RvdB straks is het aan jou hoor
Grappige Appollo met zijn bal
JH dat is wel raar zeg,ze zal misschien ook wat ongemakkelijk geweest zijn van dat nieuwe verse gras,maar mijn merries willen ook erg graag binnen als het bevaltijd is. (behalve 1,die wacht tot ik ze op de wei laat )
Muzefee zo Nathalie doet inderdaad voort zeg!!
Vanmorgen had Lisa wat meer uier,maar echt nog geen hard uier,en Vera heeft nog altijd niks.. Aankomend weekend een veulentje zou nochtans mooi zijn,,maar ik reken er best niet op!
Cya is vanacht ook aan de rol gegaan, het alarm is vanacht wel 10 keer afgegaan. ze weet niet hoe ze moet staan, liggen rollen wel eten niet eten. ze zweet heel erg maar maakt verder geen aanstalten om te gaan bevallen.
Ik ben ook wel benieuwd wat ik aantref op stal vanmiddag. Vermoed een Nathalie die met moeite kan lopen door een strakke uier... (maar misschien is dat omdat ik nu gewoon een veulen wil!)
Charisma
Geplaatst: 03-04-12 11:49
Succes Inowa!
Heb al de hele dag een beklemmend gevoel op me hangen...kan het niet goed thuisbrengen...
Ja, echt zo ongemakkelijk gevoel...zou me idd wel rustiger voelen als ik haar nog eens kon zien, dan kon ik met eigen ogen de (mogelijke) vooruitgang zien...pfff das weer het nadeel dat ze niet thuis staat natuurlijk...en eigenaresse moet je ook alles uitslepen...