goeie morgen allemaal. Marije Ben en fenneke ook van mij van harte met deze mooie man. IK heb spook net aangezet ben op me werk kan dus kan allen maar pop u p kijken
Goede morgen, ik ben hier al echt heel lang niet meer geweest, ik kon het topic eigenlyk niet meer vinden. Maar het lijkt me weer heel leuk om mee te blieken
Marije, Fenneke en Ben, gefeliciteerd met de kleine vent
Heeft Macy maar mooi gedaan, ik heb de stills bewonderd op het barnboard. Faniek bedankt voor het bellen, volgende keer heb ik mijn telefoon wél bij me
Stephany het zit je niet mee, volgens mij doet Spook het erom en zit ze te wachten tot jij weg bent.
Ik vrees van wel ThePast03 , ik moet nu echt gaan...ik ga "klokken" want ze gaat natuurlijk vlak na dat ik weg ben. Veel kijkplezier en ik hoop straks een mooi gezond veulen naast Spook te te zien liggen of staan!
jeej, jullie kennen me nog! het haalt wss wel niet veel uit wat ik open heb staan, want ik val er ook altijd naast! Wordt altijd geboren als ik net een wasje insteek ofzo!
Macy een hengstveulentje en ik heb het gemist. Balen. Marije en Fenneke van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed komt ben het achterbeen van het veulen. Ik ga er in ieder geval voor duimen
ThePast03 bedankt voor het verslag van vannacht. Dat geeft het gevoel er toch een beetje bij te zijn.