En andere dan weer zo een pech.

Zie de mensen hier dan ook aftellen, wat wij niet kunnen met onze verstekeling...maar dat kan toch niet blijven duren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ual_95 schreef:Die van mij kunnen in eerste instantie nog niet de wei op, daarvoor moet ik een stukje lopen en dat vind ik met zo'n jong ding best riskant. In eerste instantie gaan ze dus gewoon opbouwend in de paddock en na een paar weken 24/7 het land op. Ligt natuurlijk wel aan de situatie.
Staart vlechten doe ik niet eigenlijk. Ze gaat dan flink schuren.
Sannahtris dat is moeilijk te zeggen. Je kan het vooral goed voelen aan de zijkanten van de staart, net onder de aanzet. Bij sommige merrie's ontstaat er niet echt een dakje. Vooral bij de wat ervaren merrie's zie je dat sneller.
AM_horses Sammie heeft er zin in!
Ziet er ook goed uit. Ze staan er lekker ontspannen bij zo.
Renske bij Asiel ga je het nu goed zien!
Michelle het komt nu toch dichtbij voor jullie! Je ziet nu ook goed dat haar spenen vullen.
Tanja respect voor jou, het lijkt me inderdaad lastig als je niet weet wanneer het veulen ongeveer komt. Ik heb het birth alarm aangedaan vanaf het moment dat ze ging harsen. Kan best zijn dat het dan nog even duurt, maar het geeft me wel rust.
Cynthia dat gaat gestaag!![]()
Hier heeft de merrie sinds gisteren weer druppels hangen (geen hars, echt wittige druppels). Uier zou een stuk voller mogen. Misschien nu dan toch een eindsprint?
Tanja84 schreef:stond ik met de dochter op de parking voor haar zwemles, krijg je telefoon... je paardje lag net plat en had precies weeën,staat ondertussen weer recht...
![]()
Dochter wilde toch graag zwemles, nadien na daar en dan niets te zien. Uier zegt niks. [ [url=m/k0tLq9.jpg]Afbeelding[/url] ]