Ceasar , ook gefeliciteerd !
Imre , een kalf

Buik is inderdaad nog best bescheiden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alicelover schreef:Ik had een dekje en een bontje er onder vorig jaar. Ze stond er toen zo bij:
[ [url=m/WTC3aw.jpg]Afbeelding[/url] ]
fokfanaat schreef:Ik zou met 310 dagen en zo'n minimaal uier nog geen alarm omdoen. Ik begin daar pas mee als het er een beetje op gaat lijken. Je zal nog wel een heel wat weken moeten wachten gok ik zo.
alicelover schreef:Ik hield hem om. Maar mijn merrie kreeg hem pas om toen ze begon te kegelen. Geloof me je wilt hem niet te vroeg om, vals alarm ontkom je meestal niet aan. Als ik op stal bleef had ze hem natuurlijk wel af. Ik heb de melder maar een paar dagen gebruikt.
Uier 4 mei
[ [url=m/FiiIsa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uier 5 mei
[ [url=m/Cgm3XK.jpg]Afbeelding[/url] ]
En 6 mei rond 8:30
[ [url=m/o8FdWk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ik ga niet af op het formaat van het uier.
Maar ga wel met de rest mee. Nu al om op 310 dagen is wel erg vroeg. Vorig jaar begon mijn merrie enkele dagen ervoor te kegelen. Banden werden slap en de zuchtplaat onder de buik werd enorm. Nuevo Rey is geboren met 329 dagen.
Laylah2002 schreef:ze is pas eind april aan de telling toch?Ja daarom vertrouw ik het dus niet zo ik weet het niet
fokfanaat schreef:Laylah2002 schreef:ze is pas eind april aan de telling toch?Ja daarom vertrouw ik het dus niet zo ik weet het niet
Je trekt het echt niet om 1,5 maand te waken. Meestal wordt er toch niet zo heel ver voor de datum bevallen, Dr goed in de gaten houden, maar ik zou nog wel een paar weken wachten met alarm
Laylah2002 schreef:alicelover schreef:Ik hield hem om. Maar mijn merrie kreeg hem pas om toen ze begon te kegelen. Geloof me je wilt hem niet te vroeg om, vals alarm ontkom je meestal niet aan. Als ik op stal bleef had ze hem natuurlijk wel af. Ik heb de melder maar een paar dagen gebruikt.
Uier 4 mei
[ [url=m/FiiIsa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uier 5 mei
[ [url=m/Cgm3XK.jpg]Afbeelding[/url] ]
En 6 mei rond 8:30
[ [url=m/o8FdWk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ik ga niet af op het formaat van het uier.
Maar ga wel met de rest mee. Nu al om op 310 dagen is wel erg vroeg. Vorig jaar begon mijn merrie enkele dagen ervoor te kegelen. Banden werden slap en de zuchtplaat onder de buik werd enorm. Nuevo Rey is geboren met 329 dagen.
Wanneer kan ik hem het beste om doen dan met 315 dagen of 320? Omdat ik dus niet weet of zij vlak ervoor uier aan maakt..