Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar het is ook mijn eerste keer fokken en voor mijn merrie ook haar eerste veulen. Gelukkig wel genoeg mensen in de omgeving met heel veel fokervaring, maar ik vind het wel doodeng af en toe, en we moeten nog tot september.. 
vossen dragen namelijk geen zwart. anders waren ze wel zwart omdat zwart dominant is over vos. Bruin kan wel want dat zie je niet op vos.
Gelukkig heb ik vanuit mn opleiding al wel een heleboel geleerd, en verder heb ik wel ervaring met koeien en schapen verlossingen 

ik vind juist de weken omvliegen! Alweer bijna februari en het is hier volgende week alweer 15 graden! (Zegt t weerbericht teminste)
misschien kan de cam dan ook live!
Al vind ik de mama nog leuker!
Wel een spannend avontuur!
Maar als ze dan wilt rechtstaan met haar dikke buik,rolt ze vaak een keer eerst en dan gaat ie wel af.

Ik heb vooral echt bang voor een red bag, hoewel het bij grote paarden veel minder lijkt voor te komen dan bij mini's .. Ik denk dat ik echt helemaal in paniek zou schieten als ik die rode zak zou zien :/ Dus ik blijf maar veel filmpjes kijken, in de hoop dat er iets van blijft hangen op het moment dat het toch zo zou zijn..