Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:Zo, ik ga nu even een bijleespost doen vanaf pagina 398. Dan heb ik het meeste van gisteren wel gehad
@Nobje: spannend voor je! Die harsjes komen vast snel voor melk druppels!
@Noisy: lekkere spierbundel heb je daar! Heerlijk nog zo'n babybuik.
@Mijnlieverd: voor jou en je merrie nog heel veel succes met de laatste loodjes. Hoop inderdaad dat het niet helemaal tegelijk komt... al lijkt het me ook geen ideale situatie zo.
@Azara; balen dat het steeds terugloopt, maar het moet nog meer. Geen ervaring met witte puntjes...
@Pretty: Hopen dat Lisa en Ella snel komen. Heb je ook je rust haha
@Cynthia: dat geeft de burger moed!
@Cemlys: Je hengst is ook zo leuk hahaha... misschien kun je hem een stukje ingraven? (de ton dan)
@Natascha: ze had gewoon wat extra energie nodig voor wat komen gaat, slimme merrie!
@Kelly_J: spannend hoor, zeker voor een maiden merrie. Maar komt vast goed, al zal ze het nog wel een paar dagen binnen houden.
@KMD: Ik heb nog nooit die snoepjes op eigenlijk, ze trekken me op een of andere manier niet. Maar ze zijn dus zo lekker dat je je misselijk kunt eten... Interessant!!
@Crines: Is de gehele nageboorte er wel af gekomen? Of is dat wat ze nog kan uitvuilen? Als ze nog gedekt wordt zal de veearts haar wel spoelen. Zolang het niet erger wordt, zou ik me ook niet druk maken.
@Venthe: Gefeliciteerd met het veulen van je vriend!! Ik hoor ineens veel Elvisjes, ben benieuwd!
@Butengewoon: Wat een mooie foto's! En dan die oren... Heerlijk!
@Elmars_Floor: toch lijkt het uier niet zo, spenen zouden nog wat uit mogen vouwen en gaan glimmen.
@BianCatjee: Nou, die glimt inderdaad goed zeg! Mooi!
@Vientje; gewoon lekker doen hoor! Zolang ze aangeeft dat ze het kan en zelf loopt, dan is een stapritje toch heerlijk!
@Keat: Ik zou ervan af blijven, gewoon laten gaan. Als het veulen gewoon drinkt heb je niets nodig om bij te voeren. Wacht gewoon eerst tot het veulen er is zou ik zeggen.
@Kiki: wat schattig ook weer! De mijne kan ik geeneens aanraken, die staat achterin de wei als ik kom. Zo moeder, zo dochter...
@Leonoor... 380 dagen... whoah... succes! Is ze wel opgevoeld nog?
@Pol1; gatsie... 4 jaar oud en dan al zo'n blessure. Wat Myrthe vraagt... en nu?
Myrth97 schreef:Cemlys, nee helaas niet. Ik mag er niet aankomen en het liefst niet bij in de buurt komen... Heb geprobeerd te oefenen maar na een paar keer echt bijna raak geslagen te zijn heb ik het maar gelaten.
C2012 schreef:Crines: hoelang was het nu weer geleden dat ze bevallen was? Beter inderdaad op veilig spelen als je het niet vertrouwt.