Heeft mijn merrie idd ook, was eerst de uier, toen een plaat onder haar buik en toen een tennisbal tussen de voorbenen. Die is nu weer aan het leeglopen.
Ik vond het heel leuk om vandaag te zien dat Qween en Rain elkaar poetste. Dat had ik hen nog nooit of bijna nooit zien doen. Je ziet wel dat ze echt meer rust nodig geeft, dit is al langer zo, vandaag legde ze der knappe hoofdje op het trapje twee keer. Moest daar wel om lagen. 1 wei is nu veulen klaar.
R.X.
Geplaatst: 08-03-15 22:54
Ik zou graag in naam van alle zwangere merries willen vragen om hen niet meer dik of aangespoelde walrus te noemen. Hopend op begrip voor hen. Hun zelfvertrouwen gaat er vreselijk aan onder door........
Joyceee86
Geplaatst: 08-03-15 22:57
Haha, als ik ze zo noem heeft ze gewoon haar oren naar voren, dus ze vind het geen probleem
Gister de andere 5 drachtige merrie's naar huis gehaald en degene die 9 april aan de tijd zijn, staan nu binnen. Zal vd week eens met Nicole deze 2 merrie's pendelen (nicole heeft meestal wel een voorgevoel wat het word ik bij deze niet.)
maaike1994
Geplaatst: 08-03-15 23:06
Ik lees straks bij, maar even update! Vanille heeft daarnet felle weeën gehad!!
Oehhh spannend vanille!! Hopelijk komt het dan echt
Haha aangespoelde walvis laat ze t maar niet horen
Wat een knapperd balou!
Ik ga zo weer naar danny kijken Heel de dag onrustig geweest, en voelde warm aa.. Rond 7 uur nog geweest en de eigenaar rond half 10. Maar vertoonde nog geen weeën of wat dan ook...
Set_Elkol
Geplaatst: 09-03-15 00:03
Even namens Maaike foto's van Vanilles spenen momenteel, laatste ontwikkelingen: