Libertylove, gefeliciteerd met je kleine! mooi ding hoor! Is dat jullie stalnaam? Smashing Dutch? niet om vervelend te zijn maar kan je dan niet beter frá veranderen in from/of ivm de engelse achternaam? Ik denk wel dat hij zwart gaat worden, vaak als ze zo lichtgrijs geboren worden, worden ze erg zwart later. Mijn hengst van 2 jaar is ook licht geboren, maar iets bruiner als die van jou en hij is nu purechocolabruin.
Maseike
Geplaatst: 24-06-10 22:55
Wauw wat gaaf zeg, heb je nog meer foto,s ? Hoe was je dag ???
Zeer mooi koppie heeft Hessel! Ben gek op zulke koppie's haha.
Hier heeft Vic de lol er ook wel van af Amandake, alleen zij wordt het meest gestoken door de dazen, dus gooi haar morgen maar even vliegendeken op voor verlichting.
Paulien spuit ik ook 2 x per dag af met dit weer, die trekt het echt niet anders, wordt ook een dagje ouder, en kan blijkbaar slecht tegen warmte. Misschien dat we haar nog naar de peuters brengen, die staan overdag toch in de schuilstal. Ze zit ook langer in het haar dan de andere (maar niet overdreven) Als dit weer aan houdt, haal ik scheermachine er over heen. Erg sneu als ze last van warmte hebben..
Nou ga beginnen met wassen en de boel klaar zetten! Dag dag
Hier nog niets.. Duurt ook nog wel even denk want de merrie heeft echt geen uier! Ze zondert zich wel steeds meer af in het land. Weet ook niet wat de merrie doet rondom de bevalling. Dit is het eerste veulen wat ze bij mij krijgt. Ze heeft ook vreselijk dikke stalbenen, wel zielig.. Ze staat snachts binnen en gaat s ochtends vroeg weer naar buiten dus heel lang staat ze niet op stal.
Dazen heb ik gelukkig geen last van hier! Alleen wel van veel zon en een weiland zonder schaduw.. Maar ja je doet er niets aan..
Nicole288
Geplaatst: 25-06-10 11:16
AD wat een prachtig mooie foto!
Hessel is een knap kind magda!
Dwyne wat een mooi snoetje
Iris begint er genoeg van te krijgen, zou je ook niet met die warmte
pretty
Geplaatst: 25-06-10 13:08
uletje zet jij ze dan ook niet even binnen als er echt geen plekkie schaduw is? Of kunnen ze schuilen.? Ik ben altijd bang voor zonnesteken,vooral voor de veulens dan. Gelukkig is het hier nu bewolkt
AD wat een geweldige foto! Valt me nu op hoe klein jouw pony's zijn Maar prachtig! Meer van dat!
Pretty ik zet ze niet binnen. Ik laat ze gewoon buiten lopen. Heb (gelukkig, gelijk even afkloppen) nog nooit een zonnensteek bij een veulen gehad. De veulens hier zijn wel zo slim dat ze in de schaduw van hun moeder gaan staan of liggen. Die merries bewegen met dit weer ook niet zoveel! Gaat hier gelukkig altijd goed! De veulens hebben het wel warm maar ik spuit de merries aan het eind van de middag meestal even af en dan krijgen de vuelens ook een douche!