Wat een knap ,lief meisje Onley !! Ben blij dat ik nog een weide /bak zie die enorm slijkerig is.....hier is het ook vreselijk pffff ,sorry maar geef mij die sneeuw dan maar terug.
Steffi_H
Geplaatst: 07-01-11 15:34
wat is ze knap zeg! en groot ook, niet moeilijk dat de merrie zo een buik had! Nogmaals gefeliciteerd met haar!
Onley Gefeliciteerd, daar is ze dan!! Wat een mooi veulentje, en zo te zien zit er netjes een dikke vacht op? Fijn dat moeders alles in haar eentje heeft gered!
Ben erg benieuwd naar de naam!
Joto
Geplaatst: 07-01-11 15:45
Amandake ik reken 335 dagen. Als ze nu weer voor de 330 gaan, ga ik volgend jaar van 330 uit. Maar bij Diara is Greet op 341 dagen bevallen. En vorig jaar eveneens een merrie op 327 dagen. 1 ding is zeker, Paulien gaat dik 1,5 week te vroeg.
Knap meisje Onley! Ook al mooi uit de kreukels.
Tis hier 1 drama met al dat water.. Baby's hebben een prive zwembad..Gelukkig hebben ze groot stuk land en droge stal
Morgen HK!! Dus nu druk alles klaar zetten voor morgen voor op stal
Thanx iedereen ja je ziet die buren echt kijken zo van whaaa wat is dat nu weer
die aftekening is mega en die stelten zijn niet normaal echt joekel van benen (lang ook) ja het is behoorlijk stevig veulen.
flinke vacht erop ook (al rilt ze nog van de kou? of om op te warmen?)
ik houd het in ieder geval in de gaten ja en gelukkig dat alles goed is gegaan hier ben ik echt blij mee!
morgen ga ik proberen om ze even in de bak te zetten zodat ik die stal even onder handen kan nemen maar dit ook enkel als al dat ijs weg is op het erf en ja die paddock is gewoon slijk nu maar gelukkig hebben voor onze stallen beton dus droge ondergrond.
ja ondanks dat ze veel heeft moeten inleveren hoor maja het hangt dan ook nog allemaal en zo dus hopelijk is alles wat begaanbaar zodat ze even naar buiten kunnen (hopelijk morgen al)