Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephany schreef:Goedemorgen!!!!
Wat fijn dat alles goed gegaan is bij de bevalling van Rose!
Bedankt [*olduser*] voor de heldere uitleg elke keer, vind ik leuk om te lezen, kan je je een beetje voorstellen hoe het gegaan is....
Veulen van Macy staat heerlijk te drinken en wat een lekker ventje is het toch...met het beentje gaat het helemaal goedkomen!!!
Dames van Aniek staan buiten te eten...ben benieuwd of Misty vandaag gaat...zou mij niet verbazen!
ThePast03 schreef:avandijk schreef:Mooie merrie, van freelands. Bont is mijn kleurtje wel hoor. Toch typisch hoor, dat staartschuren en duwen met de kont. Ik zou weleens willen weten of daar wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan.
Geen idee of dat gedaan is, lijkt mij ook wel interessant.
Ze doen het bijna allemaal.
Stephany schreef:Nou [*olduser*], dat was inderdaad een kort slaapje...ben je niet moe nu?
ThePast03 schreef:Macy was blijkbaar bang dat haar veulentje het koud had, die kreeg net een hele lading hooi over zich heenHij was het er niet mee eens en heeft het afgeschud.
FennekeR schreef:Bedankt [*olduser*] voor je update..... leuk om dit te weten, dat mis je als je slaapt en leuk dat jij dat gezien hebt.
timokyana schreef:goedemorgen, is spook de echte naam.Kan ze namelijk niet vinden op pagina 1 ?
timokyana schreef:goedemorgen, is spook de echte naam.Kan ze namelijk niet vinden op pagina 1 ?