Pretty wat een prachtig plaatje zo bij elkaar, das gewoon geníeten! En gefeliciteerd met je mijlpaal!!
Wat voeren betreft, ons veulen krijgt een handje vol in een eigen emmer, moeders eet uit haar voerbak de merrie brok en ghadir krijgt veulenbrokjes. Ze doen even lang over het eten
Het wordt weer spannend voor een heel aantal merries!
Ceasar, Amir eet momenteel nog een beetje met Aziza mee, hij is al dik zat, dus hij hoeft momenteel geen extra voer. Volgende maand zal hij afgespeend worden, vanaf een paar weken daarvoor wil ik hem aan zijn eigen voer gaan laten wennen. Het is altijd lastig met veulens voeren als ze nog bij hun moeder staan, meestal probeert mams toch het voer van haar kind te pikken
Fotsy, wat wordt ze al groot!
pretty
Geplaatst: 11-06-15 15:15
Dankje Emmy!
Fotsy ze is niet meer te herkennen hé! Ze kan het toch niet verstoppen dat ze een halve quarter is. Ze lijkt zelfs een hele.
jolandje
Geplaatst: 11-06-15 15:23
jeetje fotsy wat is die al gegroeid zeg, mooi kleurtje komt erdoor ook
glowy op 319 dagen
pretty
Geplaatst: 11-06-15 15:27
ocharme ze heeft het warm met haar dikke buik! Wat is ze voor de rest fijn,het is echt één en al veulen wat er in zit.
jolandje
Geplaatst: 11-06-15 15:42
ja het is een heel fijn poppetje, maar ze heeft al drie gezonde veulens gehad, dus daar maak ik me niet zo naar om hoor, de laatste bij mij, en dat ging heel vlot gelukkig, hopen dat het nu ook zo makkelijk gaat
Eilinora
Geplaatst: 11-06-15 16:36
Arme glowy ook zo'n last van de warmte.
Aagje haar uier nu,volgens mij nu net zoveel als glowy
Ik ga aagje ff douchen en opnieuw vlechten.
jolandje
Geplaatst: 11-06-15 16:43
aagje gaat ook lekker
kom ik net bij de wei, is glowy weg, staat ze gewoon in haar stalletje, dat heeft ze nog niet eerder gedaan
Fotsy
Geplaatst: 11-06-15 17:03
Oh spannend go glowy, aagje en Kikkie
Eilinora
Geplaatst: 11-06-15 17:37
jolandje
Geplaatst: 11-06-15 18:13
haha aagje
polleman
Geplaatst: 11-06-15 19:22
suffie mooie foto
jeniej hopelijk blijft ze toch nog beetje rustig deze periode zien de wonden er wel goed uit?
rockey wat een mooie foto`s en echt lief die knuffel foto`s
Jet4You hopelijk lukt het nog
Danielle_1 wat schrikken zeg. moet het naar de dracht weg gesneden worden? en speciale medicijnen of heeft ze het in lichte vorm? vaak begint het eerst met rotstraal en daarna gaat het over op straalkanker
jolandje die zien er vol uit
suus_elviera gefelicteerd
Scooby007 wat een mooie halsters
Bonny_CT anders kan je altijd vragen of ze de kleur schema nog x extra wil kopiëren.
Cemlys lekker spelen
Leonoor dat is handig dat je het allemaal zelf kan regelen
inowa baby kan de uitgang niet vinden denk ik is aan het stoeien daar binnen. buik lijkt te zakken
pretty gefeliciteerd met je mijlpaal
Fotsy wat een verandering
polleman
Geplaatst: 11-06-15 19:22
Pendel lijst A.U.B op volgorde van datum plaatsen,
Kunnen we bij het quoten allemaal even opletten dat ook de bovenste 2 regels mee gaan Dan is de lijst namelijk eenvoudig op te zoeken als hij na een paar pagina's weer is weggezakt
jeniej
Geplaatst: 11-06-15 21:32
Gefeliciteerd met de geboren veulentjes Met de wond van skaha gaat het redelijk.. Hij is wat aan het pussen maar heb contact met de dierenarts en zolang de temperatuur niet boven de 39 uitkomt zou het niet echt kwaad moeten kunnen. Haar temperatuur is nu 38.6. En anders moest ik ze weer bellen. Maar ze heeft verder zelf nog energie genoeg merk aan haar gedrag echt helemaal niks anders, dus denk dat zij er niet zo heel veel last van heeft. Ze drinkt ook normaal en eet ook wat gras mee wat ik voor ze doe knippen met een heggenschaar verder eet ze haar veulen brokjes nog helemaal niet maar dat heeft ze ook nog niet gedaan dus dat is niet zo gek.
Ik hoop zelf dat ze snel weer lekker na buiten kunnen!
Polleman, ik had een hengst. Pendel had het mis. Staat fout in de lijst.
Zo erg is het niet om nu te waken. Het is nog heerlijk buiten. Merrie is rustig. Verwacht vannacht niks, maar blijf wel op stal.
Glowy, Aagje en Kiki succes.
Myrthee_
Geplaatst: 11-06-15 23:30
Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes!
Luna2006, hoe is het nu met de wond van Luna, gaat die weer beter? Jeniej, fijn dat de wond weer beter gaat. Hopelijk herstelt ze spoedig!
Ik heb het helaas zo druk de laatste weken. Tentamens komen er aan en dan ook nog 2 paardjes in plaats van een. Pff. Probeer wel mee te lezen maar het wordt lastig.. Pff.
En een foto'tje van Liberty en Winchester Die doen het beide super!
jobamara
Geplaatst: 11-06-15 23:52
Pretty, wat een heerlijke kudde zo!!
Jolandje en Inowa, ze houden jullie goed bezig zeg!!!
Uiltje, wel duidelijke vooruitgang dus, hoop dat ze je nog voor de 16e blij maakt dan!! Heerlijk weer idd voor het waken suc6!!
Jet4you, uier loopt nog steeds terug overdag, nog even tijd dus om de cam ah werk te krijgen, hier bedraad zonder internet.
Kelly, oo fijn dat Misty vorderingen laat zien nu. En een cam is heel fijn om ze te kunnen bespieden he!
Suus-elviera, oo leuk topic voor Storm ga zo even spieken!!
Fotsy, wauw wat een verschil, dat kleurtje is prachtig!
Neon, oo leuk eigenlijk moet jij maar is alles in 1 topic zetten leuke vergelijk dan! Ga zo is even kijken heel benieuwd!! en dank je wel!! Spick zit zeker goed in elkaar zeg, leuke pony. Nog niet hengstig dusss???
Jeniej, jammer dat het toch wat ontstoken is nu. Hmm gras met de heggeschaar klinkt niet handig, niemand in de buurt met een goede benzine bosmaaier of zeis? Wij zitten te ver weg voor jou zeker?
Myrthee, succes met je tentamens, ooo wat doen Libby en Winchester het goed, wat is hij leuk!!!
Wakers succes Uiltje, gbloverJolandje, Inowa, Tara en Kelly en Pretty!! Hoe is het met l0esje?? Sorry mocht ik iemand vergeten zijn heerlijk gehooid 168 balen, super blij mee!!
Ik denk dat jullie te ver weg zitten.) wij komen uit de buurt van tiel). Maar opzich gaat het nog best wel makkelijk met de heggenschaar haha Ik hoop ook echt dat het snel weer de goede kant opgaat met haar wond.
pretty
Geplaatst: 12-06-15 07:08
Jeniej fijn dat ze er zelf geen last van lijkt te hebben,pas als je aan haar wat merkt zou ik me echt zorgen maken over de wond maar sterke meid dus!
Myrthe wat een ontzettend mooi koppeltje zo!
Uiltje in zulk weer is waken inderdaad geen staf,succes!
Inowa ze is nog lenig genoeg denk ik ze zal nu wel een spurtje maken naar de eindmeet denk ik hoor.
Jolandje hoe is het met glowy?
Kikkie is nog niet spannend hoor,haar uier loopt nog veel te veel terug,maar,ik ben al blij met de vooruitgang. Er is alleszins nog niks geboren,ik ga er zometteen naartoe. Het wordt weer erg warm vandaag dus ik zal de stalletjes al klaarleggen tegen dat het te gortig wordt,dan gaan ze gewoon op stal vanmiddag.