Met dit mooie weer konden de dekens lekker af vandaag, en dus heb ik even een paar plaatjes geschoten. Vandaag is Valeska 292 dagen drachtig, dus het begint al wat op te schieten.
Haar buik is al behoorlijk!
Het uier is nog niet zo heel veel.
Fotsy
Geplaatst: 08-03-15 20:33
Gefeliciteerd marije wat een plaatje
Luna2006
Geplaatst: 08-03-15 20:34
Mooi buikje hierboven!
Luna is sowieso veilig vanaf gisteren. Ze schudt enorm veel met haar staart, dit ook wanneer er geen vliegen zijn. Melk 7.2
Hier vandaag Tara op 240 dagen. Ook hier lekker zonder deken!
Siepie
Geplaatst: 08-03-15 21:00
Mijn dame is vandaag 304 dagen drachtig, ze heeft vandaag heerlijk de hele dag zonder deken buiten gelopen in het zonnetje!
We hebben ook een wandeling gemaakt, Lola is namelijk weer thuis dus we zijn even met z'n drieën, naja, eigenlijk vieren natuurlijk , op pad geweest. Ze is ook erg blij dat Lola weer thuis is, waren meteen weer dikke vriendinnen!
Dat is inderdaad Lola, ooit was ze nog zo naast Natanalientje (links Fellow, midden Natanalientje, rechts Lola)
Ze begint steeds witter te worden ja, ze is sinds vorige week vrijdag weer thuis en toen vond ik deze verrassing in het midden van haar staart!
R.X.
Geplaatst: 08-03-15 21:19
Rainbow zit vandaag op ong 308 dagen Veulen ging me tekeer weer. Arme Raintje..... Het lijkt allemaal heel goed te gaan behalve alsmaar nog aan de dunne. De kuur zand clear is net afgemaakt. Maar ze is nog steeds aan de dunne. Verder eet ze goed, kijkt goed uit de ogen enz je kan verder niets aan der merken. Vandaag niet alle zand clear erin kunnen krijgen helaas.
Ja laatst ook al een kuiltje boven in der buik en toen ze vandaag lag leek der vulva slapper en een pietsie open. Uier is er nog niet klaar voor. Laatst iets voller geweest.
Luna2006
Geplaatst: 08-03-15 21:31
Die heeft al een flinke buik zeg!
Lola wordt echt heel erg knap, ook wel leuk dat ze zo langzaam schimmelt. Al heb ik hier nog altijd de schrik dat de mijne ook nog kan gaan schimmelen, die heeft een schimmel moeder.
Net nog eens gaan kijken. Stond met der poep tegen de muur. Uiertje loopt niet meer terug.
Arianne
Geplaatst: 08-03-15 21:37
Marije, wat een schitterend veulen weer. Jij bent vast happy met 2015-lichting.... Larissajulia, welkom hier! Wat een stoere hengst heb jij uitgezocht, wauwie! Wat een stoere en toepasselijke naam Cyrina! Namen, pfff. Heb een aardige lijst liggen, dus we zullen tegen die tijd wel zien wat er een beetje past. En 2 jaar geleden had ik ook zo'n megalijst en vond ik voor de eerste 2 gelijk niets toepasselijk, hihi. Cemlys, kan me voorstellen dat jij wel een 'kopietje' wilt van je twenter; wát een wijs koppie! Succes voor iedereen met merries die al heeeeel dichtbij zijn!!
jolandje
Geplaatst: 08-03-15 21:51
RX ik geef mijn paardjes zo nu en dan stukken ontbijtkoek , is ook lekker plakkerig en helpt ook tegen zand, ze vinden het heerlijk