Gisteren bij de laatste check kreeg ik eens wel erg makkelijk druppels uit Kikkie haar uier terwijl dat voorheen niet zo was..en het plakte toch al goed. Test zei 7.0 maar dat zei het ook de avond voor Lisa haar veulen kreeg. En Kikkie is maiden dus ik ben toch blijven slapen. 3x vals alarm maar geen veulen natuurlijk. Maar wil toch geen risico nemen,wil er zo graag bij zijn! Dus ik blijf maar gewoon slapen tot het er ooit een keer is denk ik.. Ze is ook anders,staat veel te drentelen in de wei en wilt ' s avonds ook NIET binnen en NIET in haar stal,terwijl ze anders zo makkelijk is! En ze staat altijd precies op dat plekje in de wei waar haar moeder 4 jaar geleden ook van haar bevallen is..
Gefeliciteerd CF!! Straks zijn alle merries op haha...
pretty
Geplaatst: 15-04-14 14:39
wat een dotje CF!!!
Ayasha Pretty,dat is mijn grote merrie. Deze is een mini en heet Kikkie. Maar misschien is het wel zo met alle namen die rijmen om Pretty..Lisa deed het niet namelijk. Gelukkig heb ik mijn veulentje Layla genoemd.
Nou tjinta, ik ben al vanaf zondagmorgen 6 uur wakker (op 3 hazenslaapjes van ong 1 uurtje na) want gister is Dupona bevallen en nu wusiena...en dan begint voor mij vannacht ook nog nachtdienst.. ik lig nu in bed en probeer te slapen.. maaar ventje doet t goed en staat ook zelf op en loopt recht naar uier dus daar doe je het allemaal voor..
dupona en veulen zijn vanochtend al ff buiten geweest, veulen mag niet liggen van der dus die staat te slapen, sneu om te zien en daardoor wat dikke achterbenen
CF Gefeliciteerd! Zo goed waken en het dan missen dat is zonde, gelukkig is alles goed
(@dm nicole en ik praten over dezelfde paarden )
pretty
Geplaatst: 15-04-14 15:55
Jee wat zul jij moe zijn zeg! Ook niet ideaal om aan jouw nachtdienst te beginnen Die buurman boft toch met jullie!
Daarnet ging Kikkie haar alarm af,dus even naar schoonmoeders gebeld en die zei dat ze heel de dag al apart doet,ze staat constant op haar geboorteplekje en mijdt alles en iedereen. Onrustig. Vanmorgen was de uier ook veel voller dan gisteren hij kan wel nog steeds voller. Ben benieuwd,ga er zo naartoe vol spanning en dan zul je zien dat de helft van die uier weer weg is. Maar toch,ik ga er nu blijven slapen tot dat veulen er gewoon uitkomt! Wil het niet missen.
Doe ik zeker mijn vriend denkt dat het nog 2 weken gaat duren omdat haar uier nog niet vol genoeg is (hij heeft samen met zijn vader al zo'n 20 veulens gefokt) maar ik kan me het niet voorstellen! Ze harst, haar ph zit tussen de 6.0 en 6.4, haar banden zijn slap, buik is anders, haar vulva is veranderd en haar benen hangen onder de melk. Dit kan toch niet lang meer duren?!