Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lemon71 schreef:hahahahha grappig dat er meerdere mensen zo zijn (alleen lezen en kijken) .... ik weet nooit zo goed wat ik wel en niet kan/wil schrijven enzo hou me dan liever op de achtergrond maar lees alles mee en probeer ook zo min mogelik bevallingen te missen (wat maar moeilijk lukt 9 van de 10 bevallingen mis ik) ik vind het wel een soort van verslaving hoor. Dit veulentje heeft een heel speciaal pleke in mijn hart ik blijf het volgen en blijf hopen
karuna schreef:Is volgens mij inderdaad typisch amerikaans jaIk ga ermee stoppen. Hoop dat het kleintje er morgen nog is en er goed nieuws is.
Wat me trouwens opvalt aan de berichten op MS is dat een hele hoop echt diep gelovig zijn dan wel erg gelovige berichten schrijven zou dat iets typisch amerikaans zijn?
Wendy_Komen schreef:Ik snap dat iedereen blijft hopen, maar ik vrees met grote vrezen.... Schat de kansen eigenlijk te klein in om hoop te houden....
Nien1984 schreef:Wendy_Komen schreef:Ik snap dat iedereen blijft hopen, maar ik vrees met grote vrezen.... Schat de kansen eigenlijk te klein in om hoop te houden....
Ja ik ook.... vind het voor de mama ook zooo zielig nu ze het veulentje steeds langer bij zich heeft! Als het mannetje toch nog ingeslapen moet worden dan krijgt mama het nog even moeilijk!