Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peetorlan schreef:Elke ben het helemaal met je eens meid.
Laten we allemaal hopen dat het gezond op de werld komt en ook de mama gezond is.
Dan maar kijken hoe het het uitziet kwa kleuren en kwa geslacht hihi
dat is meer bijzaak
(hoewel het wel spanend is natuurlijk)
Daar kunnen er dus nog 3 bij komen, upona, een driejarige en Hes, de tinkermerrie die er gestald staat.
zegt de vrouw van de hengstenhouder dat is toch helemaal niet leuk, is het geen verassing meer, had het erover dat ze er wel mee bezig zijn het vrouwelijk en mannelijk te kunnen onderscheiden dmv kleurstof, mannelijke zaadjes nemen meer kleurstof op dan vrouwelijke zaadjes, is iets van de toekomst.
Die moet aan een aantal voorwaarden voldoen.
, das een hoop zeg!
mijn kids doen dat
dus die heb ik opgeschreven
) heb moest en zou ik toch de 2 namen klaar hebben. Voorlopig ben ik te vrede. Het is een hele mond vol, maar dat staat wel duur op de stamboom
De eigenlijke roepnamen zijn kort maar krachtig. Nu afwachten......
Het wordt vast een pittig veulen gezien pa en ma dat ook zijn, maar wel goed van karakter.
Ik heb aan DBT editie 2005-2006 én 2007 meegedaan en hopelijk kan ik me ook aanmelden voor editie 2008
Vanaf hier ga ik het dus weer proberen bij te houden. 
Vlug naar Duitsland gebeld om een rietje te bestellen van FS Golden Highlight (dezelfde hengst als vorig jaar) en dat zou de volgende dag geleverd worden. 's Avonds was het er dan eindelijk en kwam de veearts insemineren. Ik had al schrik dat de follikel reeds weg zou zijn maar niets was minder waar. Ze had er op 24uur tijd nog lekker 4 bij gemaakt
De grootste was een beetje gegroeid tot 4.4cm dus dat was mooi maar we konden natuurlijk geen HCC inspuiten zodat ze binnen de 48u ovuleerd omdat er teveel follikels zaten en je dan kans hebt op tweelingdracht.

maar dat merken jullie wel als t geboren is en n hengst is..
Lekker bitchy naar de anderen
peetorlan schreef:Tuurlijk is het spannend hihi.
Ik wil wel een 1kleur met mooie hoge witte laarsjes.
Maarja of het er zo uit komt hihi
)
Moschino schreef:Helaas..![]()
Ze is niet drachtig. Ze is nu weer naar Van Bommel in Brabant om opnieuw gedekt te worden..
Ik hoop dat het nu wel lukt.. want iedere keer als ze daar heen moet is ze week 1 a 1,5 week weg
die van mij is inmiddels al bijna 4 weken weg!!! Ze is nu inmiddels eindelijk geinsemineerd (zie eerdere posts)... En nu ze toch zo'n tijd moest blijven, wordt ze maar meteen keuringsklaar gemaakt. als het dan niet gepakt heeft, proberen ze het nog 1 keer gelijk en anders stop ik er mee voor dit jaar...
Wat denken julie?