leuk hoor
Brown Sugar is weg
maar goede nieuws is dat terra nog is gescant vanmiddag en alles ziet er prima uit,
naar alle verwachting eind juni
op naar het volgende veulen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een leuke nieuwe verzorgpaardjes heb je zeg 

Een van mijn merries lijkt op 7mnd al alsof ze bijna gaat bevallen. En als je bijvoorbeeld Neon van Neonlight kijkt, bij haar zie je vaak vlak voor de bevalling nog amper dat er een veulen in zit 
Dat is altijd zo'n mooi moment!
Dat zijn we helemaal niet van haar gewend
Misschien gaat ze je dit jaar voor de verandering niet verassen en gaat ze het echt aangeven dat ze gaat bevallen 
Wat is Macy slank zeg!
) Brown Suger gaat weg
Dat is toch altijd een vervelend moment. Leuk dat Terra weer drachtig is! Ze is ongeveer gelijk uitgerekend als mijn Missy
(19 juni)
Je hebt weer een hoop merries drachtig! Leuk hoor, allemaal verschillende rassen.
Ach, ik heb nog 2 veulens staan van dit jaar die net afgespeend zijn die binnekort weggaan. En nog een lief klein hummeltje van 2 maanden, dus ik heb nog wel wat jong spul om me op uit te leven 
Missy heeft het een beetje zwaar omdat sinds 3 dagen haar veulen eraf is.. Is ze niet gelukkig mee

De eerste 'goede' hengstigheid is ze wel meteen drachtig geworden, maar dat was laat
Ze is nu 19 juni uitgerekend.
We hebben haar ook gespoeld ed. Eigenlijk wilde we maar stoppen en volgend jaar verder gaan. Maar Spirit wilde zó graag, en de hengst dat ook dat hij gek werd dus hebben we ze toch maar bij elkaar gezet
Nouja, je raad het al: Op het moment dat het eigenlijk niet meer zo hoeft van je omdat het zo laat is pakt het wel
Maar ik heb toch lieven een laat veulen als geen veulen! Spirit is nou 24 juli uitgerekend. Evy schreef:Ho wacht, ik heb wat gemist...wie is Brown Sugar en waarom is die weg?
Wel een ellende, en zeker als je met 2 merries zo zit. 

)?
) conditie toch voor een oudje (18) met een gulzig 4 maanden oud veulen aan de voet en weer drachtig!
alleen paard is kwa omgaan beetje zuur haha 
terorita schreef:Brown sugar is het veulen van mijn merrie van dit jaar, hij was eind maart geboren
ruim een half jaar oud nu, vanmorgen afgespeent en naar zijn nieuwe eigenaar genaan
viewtopic.php?f=59&t=664391&hilit=

) 
pretty schreef:Pauk: nog héél even geduld dus voor jou tot zondag!!
Chubby: PROFICIAT met je mijlpaal!! Je zit bijna al aan de laatste!!
Melanie: wat heeft ze al een (gras?)buikje zeg!!
Hier is het momenteel echt pokkeweer..straks maar alle paarden binnenlaten,ik merk dat ze al iets minder vrolijk naar buiten gaan smorgens,de verwende beesten

maar 't is toch al mooi

wat een schitterend koppie heeft die haflingerdame