Kyra drentelt er niet zo omheen als Fleur.. Staat maar een beetje in haar hoekje. Bijkomen? Op het oog lijkt ze er zo een stuk minder wijs mee dan Fleur, maar komt vast nog wel!
Ik moet nog een uurtje wakker blijven, moet de DA nog bellen zo voor de veulenprik en een checkup. Als ik nu ga slapen, word ik de komende uren nog niet wakker als je een emmer water over me heen gooit Hopelijk heeft hij aan het eind van de ochtend tijd, dan ga ik eerst even slapen straks.
Kyra staat nu gelukkig even rustig. Ze heeft een hele tijd lopen rennen in de stal omdat de kleine niet kon drinken en wel de hele tijd de stal door hupste. Kyra werd daar zo gek van dat ik nog een paar keer bij ze ben geweest om haar te kalmeren...
Gefeliciteerd Marije! Wat een prachtig hengstje. Kyra heeft echt gewacht op Fleur. Wel leuk twee veulens van dezelfde leeftijd. Hengstje rent zijn stal al door.
Marije, Ben en Fenneke wederom van harte gefeliciteerd met jullie veulen! Ik zei nog toen ik naar bed ging, ze zal het over een half uur wel gaan doen . Fijn dat alles goed verlopen is en slaap lekker als de DA geweest is.
Van harte gefeliciteerd Marije en Kyra met d'r mooie zoon! Ook ik ben een half uur te vroeg naar bed gegaan en tja dat eerste halfuur hoor ik blijkbaar mijn smsjes niet
Hopelijk heb ik straks weer even tijd om de beelden terug te zoeken