Goeiemorgen! Ja wat een bult sneeuw he! Ik ben ook even met de camera naar buiten geweest en heb 2 vrolijk racende paardjes kunnen vastleggen. Mijn bijna 10 maand drachtige dame gaat nog als een speer! Ik heb ook een filmpje op internet gezet voor de liefhebbers Bij ons ligt overigens ruim 40 cm sneeuw, en het wordt nog steeds meer.
Wow Odess,wat een sneeuw. Je ziet het ook wel op de cam van Marije,maar op het filmpje zie je het nog beter. Ze lopen echt tot hun knieen in de sneeuw *is jaloers* Hier ligt toch zeker wel 1 centimeter
Ja het is echt een super gezicht. Maar Odess doe ik zo weer naar binnen, ben als de dood dat ze kou vat. Ze staan nu gras te eten en de hoofden zijn dus tot de ogen verdwenen
Wel lastig hoor, geen enkel paar laarzen dat ik heb is hoog genoeg, koud!
Ben net samen met mijn moeder even naar de 2&3 jarigen geweest. We waren de weg kwijt Ergens tussen de lantarenpalen aan de linkerkant en de bomenrij aan de rechterkant zou de weg moeten zijn Er wordt daar niet gestrooid en een boer was al bezig met de trekker en een sneeuwschuiver maar dat hielp niet eens... En het sneeuwt nog steeds door...
Foto's komen straks als ik weer wat ontdooid ben. Gelukkig begint het in huis ook weer wat op te warmen, de CV was kapot. Altijd met dit soort weer Van 12,5 graden is het nu al opgewarmd naar 16