Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:De vader van mijn Fjord was Oostman A12, moeders vader was Knud. Ze had nu 32 jaar geweest, als ze nog leefde.
Ik neem aan dat je Senna bedoeld? Bij Jeddah zijn haar aftekeningen haast niet meer te zien, dat is de schimmel!
jeddah schreef:Haha, geeft niks hoor! Jeddah is dus de schimmel, Senna de bonte, dat is de dochter van de zwarte, de zwarte is Simply, die is dus drachtig!! Snappie?
Mac schreef:Is iedereen in December jarig of zo?? Ikzelf nl. ook
!
jockeygirl schreef:Volgens mij ben ik dom geweest met telling van dracht.
want ze is 1 maart uitgerekent veel kans dus in februarie en ik had maart als hele 11de maand meegerekend. dus ze is nu 1 dec. al 9 maanden
Tinne schreef:Bunbun, dan is jouw merrie van 104 dagen ongeveer tegelijk uitgerekend met de mijne!
Fijn!![]()
Vank is nu 107 dagenWhoehoe!
Dus dat is nu zo'n 15 weken? Toch? (correct me if I'm wrong)
lowara schreef:zucht.. het is een feit.. de singel van m'n zadel past niet meer..jeehh!!! een groeiende buik!!! ik denk dat ik vanaf dinsdag terug ga rekenen, dan zit ik op de 200 dagen
PhiaBink schreef:Mosie is snielig. Ze is licht hoefbevangen. Ze liep eergister heel stijf. Ik dacht misschien wat verrekt met het debiel doen of zo of de kou ineens ???? Gisteren was het nog erger en ik dacht, neeee das nie goe. Dus de smid gebeld, want het zat laag en hij is vanavond nog geweest. Hij zag het zo. Dus koningin Famosa moet het voorlopig op water en oud hooi van vorig jaar doen en de voetjes in nat zand. Dan nog eens veel bewegen
met die dikke pens. Ze kreeg al amper wat. Maar ja, ze is nog steeds mega vet en ze is al een keer bijna bevangen geweest in Belgie. We moeten dus voor de rest van haar leven heel voorzichtig zijn met haar rantsoen.
PhiaBink schreef:Mosie is snielig. Ze is licht hoefbevangen. Ze liep eergister heel stijf. Ik dacht misschien wat verrekt met het debiel doen of zo of de kou ineens ???? Gisteren was het nog erger en ik dacht, neeee das nie goe. Dus de smid gebeld, want het zat laag en hij is vanavond nog geweest. Hij zag het zo. Dus koningin Famosa moet het voorlopig op water en oud hooi van vorig jaar doen en de voetjes in nat zand. Dan nog eens veel bewegen
met die dikke pens. Ze kreeg al amper wat. Maar ja, ze is nog steeds mega vet en ze is al een keer bijna bevangen geweest in Belgie. We moeten dus voor de rest van haar leven heel voorzichtig zijn met haar rantsoen.
MarijeR schreef:Snap ik het nog niet...
1 maart uitgerekend? Dan zit ze 1 december op 8 maanden, 1 januari op 9 maanden, 1 februari op 10 maanden en 1 maart op 11 maanden.
Wanneer is ze voor het laatst gedekt? Dat rekent makkelijker...
Als 1 maart uitgerekend is, dan zou ze dus eind maart/begin april 2004 gedekt moeten zijn.