Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja is zeker irritant...
Ruim verstelbaar en niet zo lelijk als de meeste veulen dekens
.
).
Maar iig niet incluis in dit geval.
Die zit echt 500 meter verderop in de straat, dus meestal doet hij ons aan het begin of het einde van de dag, omdat hij dan toch langs komt. Laatst wel een overijverige secretaresse die iedere keer voorrijkosten had gerekend (á 27,50 ofzo), toen werd het scannen wel ineens een heel duur grapje. Maar de DA zag zelf ook wel in dat dit onzin is voor deze afstand, dus die heeft hij uit de rekening laten halen 

Maar het is natuurlijk sneu als een oudje het moet ontgelden. Wat super leuk ook dat ze het zo goed doet
altijd een speciaal moment als je zelf gefokte paard gereden kan worden.
ze heeft wel echt een lief en mooi hoofd
En knappe date ook
Ergens nog goed dat Wiske niet drachtig is, nu kun je van hengst wisselen. Je hebt ook echt 2 knappe hengsten hoor. Ook wel balen dat de hengstenhouder vrijdag niet kan rijden. Maar als ze morgen geinsemineerd wordt en het ei springt vrijdag, dan is het sperma toch nog goed? Of is het diepvries?
Hier betalen we 10 euro per merrie voor te scannen en 35 euro voorrijkosten. Maar wij hebben ook wel een veearts die gunstige prijzen heeft 
Dat heeft Booster goed gedaan weer. Alleen Saartje niet helaas. Ze had wel een ei van 4 cm maar toont npg niet hengstig. Ze zit ook op dag 23 na de laatste dekking dus ze zit echt niet fijn in de cyclus voor mijn idee. Toch zag de baarmoeder er goed uit en was alles inorde. We gaan nu dekken en na het dekken weer scannen om te zien of er vocht zit en eventueel spoelen. Mirthe was ook terug hengstig geworden maar die heeft vorige week afgeslagen dus die zit weer op het wachtbankje. Van deze 2 merrie's ben ik niet echt gewend dat ze zo lastig drachtig worden
Nu nog Saartje en Mirthe die hopelijk drachtig worden en dan is het wachten tot Tina en Abby hengstig worden na het veulenen en tot April bevallen is. Dus normaal 13 veulens als alles drachtig mag worden en blijven. 

We moeten 1 uur enkele reis.
En een uur is hier dichtbij. Eerste jaar heb ik 3 uur enkele reis gereden, voordat ik hun vond.