Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
StalMelyn schreef:Kluisteren ben ik ook echt op tegen.
Hier ga ik ook natuurlijk proberen te dekken met eigen hengst. Alleen heeft ze nu wel een veulen aan de voet dus even kijken of het lukt. Anders houdt het ook op. Zelf ben ik niet tegen een praam, vorige keer was ze vooral bang en met praam stond ze stil. Uiteindelijk hengst er 2x op gezeten en 2e keer ging ze er al goed voor staan.
Heb je al een reserve hengst op het oog kabayo?
Kabayo schreef:Dustinlover. Het is nu 3 dagen dat ze daar is. Ze is vrijdag gescand , toen was er geen ei , niet hengstig. Maandag ei van 4.5 en direct weg gebracht. Ging dus heel snel.
Gefeliciteerd!
Goldenarrow helaas doet hij geen KI.
Stalmelyn je hebt gelijk hoor. Had haar anders dit weekend weg moeten brengen maar vrijdag was er nog niks.. het is inderdaad nog vroeg maar ik wil eigenlijk ook een vroeg veulen. En dan vind ik het was spannend het nog 2 cyclussen te proberen. Dan zijn we eind mei, begin juni.
Ze word einde dag gescand. Als er nog een ei zit rijden we door naar de nieuwe hengst. Dan word ze geinsemineerd. Ligt toevallig op de route. De andere hengstenhouder houdt er rekening mee. En anders komen we cyclus later.
Dit is hem! Emiel BP57. 1,67 cm hoog
Hij is ook homozygoot bont
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... engst.html
[ [url=m/onBpFK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YppITM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9q70b4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LB1AdW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dn95ot.jpg]Afbeelding[/url] ]