Knappe kinders tinniie

Toch al wel een mooi gevulde uier Carmuh!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faline schreef:Mooie uier al Carmuh!
@Rowan, de kleine stallen zijn wel de helft kleiner, dus in dat opzicht begrijp ik het natuurlijk ook prima. Ze zijn nog wel 10 vierkante meter, dus redelijk standaard. Plus de tijd dat ze in de box doorbrengen is nog niet de helft van wat ze buiten staan. Toevallig kan ik nu zeggen dat we met het buiten-seizoen boxen wisselen, want late veulens, maar voor het zelfde kon dat niet. Dan is het vervelend dat er gewisseld moet worden, maar naar mijn bescheiden mening geen paardenmishandeling of voortrekkerij gezien de afmetingen van de boxen en de tijd die ze er daadwerkelijk in staan.![]()
Ook van belang vind ik dat degene die het er niet mee eens is, is ten tijde dat ze kwam kijken gewoon akkoord gegaan met plaatsing in de kleinere boxen, op dat moment was er geen grote vrij. Daar heeft het paard een winterseizoen zonder klachten gewoon gestaan. Maar dat akkoord is nu van 2 jaar geleden en opeens niet meer van belang. Ik vind het echt heel jammer dat er op zo'n manier gereageerd wordt.
Sowieso komt de groepsapp te vervallen, dan maar iets omslachtiger en in persoon of via prive bericht.
Anyway, to be continued dus. Maar zal jullie behalve bij goed bericht er verder niet mee lastig vallen, ik maak mijn verhalen dan sowieso altijd veel te lang![]()
Spook heeft trouwens al wel meer uier dan de dames hier, alhoewel, Rose heeft aardige hangtieten![]()
Oh, wel een goede tip Fotsy van die mineraalstenen uit de stal bij zucht! Nooit bij stil gestaan. Hier altijd standaard in de stal namelijk. Koelen deed ik inderdaad ook wel, Nina dr moeder genoot dan ook echt zichtbaar van een frisse douche!
Het blijft een heel spijtig verhaal Penny, placentitus zou adv jou beschrijvingen inderdaad wel eens kunnen. Een volgende dracht lijkt me inderdaad ook heel eng dan, maar wie weet heb je dan met dichtzetten wel een gezond veulen en merrie later.
Mimmetje, dat is ook al een flinke buik! De hieperdepiep buien ben ik hier ook bekend mee, regelmatig even een 'gek kwartiertje' in de paddocksGelukkig! Nog geen van de dames onderuit gehad, je schrikt je inderdaad dood!
Siptje, je kan je DA eens om raad vragen? Wie weet is het net weer iets anders dan zucht?
suffie schreef:silvana1984 schreef:Nee geen Alarm ze slaapt helemaal plat dus heeft geen nut als het goed is gaan we een camera aansluiten mn vriendin heeft er 1 en ik ga waken mocht ze zover zijn. Haar uiers zijn echt kei en keihard dus nog geen veulen die snel komt mag ook nog niet ze is pas 310 dagen
Mijn merrie slaapt alleen maar plat en ik heb een birth alarm met slaapstand en tot nu toe nog geen vals alarm gehad. Hopelijk blijft dat zo tot de kleine er isDaarnaast heb ik een camera en PH strips, dus als het goed is moet ik het aardig kunnen inschatten. Twee jaar geleden ging dat ook goed en vorig jaar ook, dus we gaan er nu voor.
Fotsy schreef:knapperds inderdaad Tinniie, en je vosje heeft ondanks ze vos isinderdaad heel heel veel uitstraling, vind haar stiekem tot hiertoe het leukst
sssht niet luidop zeggen he straks krijg ik ook nog een vos
![]()
spannend inowa en liaan, succes die komen vast vannacht![]()
linda geen extra nieuws voor ons? laten we het stellen dat ze vindt dat je nog geen wallen rond je ogen hebt en nog niet voldoende aan werkafleidend gedrag lijdt![]()
euh silvana mijn ene merrie slaapt uren plat, ik heb alarm besteld met slaapstand erop.