Klinkt alsof ik heel groot ben maar eigenlijk ben ik echt maar een kleintje, dus bovenstaande zit gewoon tussen mijn oren en ja, ik besef dat

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rivano schreef:Lily_Fee schreef:Met 2 jaar en 2 maanden is Lily-Fee nu 1,65 m. Elke centimeter is mooi meegenomen, maar mijn minimale stokmaat is gehaald
Yeah! Gefeliciteerd!
Die van mij is nu met 2 jaar en ruim 2 maanden 1.61m, en heb ook de minimale hoop op 1.65m.
Der kont is al wel 1.64m,dus blijf hoop houden. (Ze zou 1.69cm moeten uitgroeien, maar denk niet dat ze dat haalt.)
Granoek schreef:Duke zit nog steeds op 1m68 met 2 jaar en 2 maanden. Ik heb geen minimum, liefst zo groot mogelijk. Maar vanaf nu heb ik wel zoiets van 'als hij blijft steken pas ik er wel op'. Dus liefst nog groter, maar het zou er al niet meer raar uitzien.
Klinkt alsof ik heel groot ben maar eigenlijk ben ik echt maar een kleintje, dus bovenstaande zit gewoon tussen mijn oren en ja, ik besef dat
Granoek schreef:liefst zo groot mogelijk. Maar vanaf nu heb ik wel zoiets van 'als hij blijft steken pas ik er wel op'.
Gimme_Spurs schreef:Ze is wel lekker een bonkie aan het worden
Lily_Fee schreef:Ahhh komt wel goed. Vier centimeter is nog best realistisch. Lily-Fee groeit nu elke twee maanden 1 centimeter ongeveer. Ik hoop dus dat ze over ongeveer 1 jaar 1,70 m is
Lily_Fee schreef:maar ze ziet er al zo af uit.
weslyjune schreef:Telloh is nu gemeten op 1.54m met haar 2 jaar en 3 maand (stop maar met groeien, stop STOP)
Coloured schreef:Hier ook 2 merries uit 2016.![]()
De ene zit nu op 1.55 (geboren in juni) en de andere op 1.63 m (geboren in juli).
n_twinkel schreef:Coloured schreef:Hier ook 2 merries uit 2016.![]()
De ene zit nu op 1.55 (geboren in juni) en de andere op 1.63 m (geboren in juli).
Dat is inderdaad vergelijkbaar. Wat voor merries zijn het?
n_twinkel schreef:Ik kom ineens dit topic tegen, wat leuk! Mag ik mij ook nog melden?
n_twinkel schreef:Ik kom ineens dit topic tegen, wat leuk! Mag ik mij ook nog melden?
Ik heb een 2 jarige merrie van well done x zep x saron. Ik kan haar inderdaad ook wel omhoog kijken, ze meet nu 1.59. Ik hoop dat ze minimaal 1.60 wordt gezien ze dit moet zijn voor het stamboek, maar elke cm extra is mooi meegenomen.
De foto is van afgelopen mei, daar was ze net twee. Ze moest ook nog flink uit elkaar komen, inmiddels is dat wel gebeurt, maar een beetje meer de lucht in zou nog wel leuk zijn. Ik zal binnenkort nog eens een nieuwe foto maken.
[ [url=m/iaCFxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb eens even een heel stuk terug gelezen in dit topic, wat leuk om dit zo te volgend en wat zitten er een leuke paarden tussen!
ambre schreef:Ik moet die van mij ook nodig weer eens meten.Begin zomer was ze 1.50 en ik ben benieuwd of ze nog gegroeid is.
Pas heb ik haar meegenomen naar het strand en ze was heel braaf.
[ [url=m/gIBMjG.jpg]Afbeelding[/url] ]