Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mijnlieverd schreef:Spannend Nicole288, hopelijk is Dup drachtig!
Had Noumea ook vocht in de baarmoeder, die moest ik ook prikjes geven idd.
Mooie combinatie Nicole!
Nicole schreef:Ymor schreef:
Waarschijnlijk doen ik iets verkeerd want komt bij mij op 11 maanden uit terwijl al goeie maand (GELUKKIG)voorbij is haha
Fotsy schreef:Het gaat goed met onze merries. Top.
Tot hoe lang gaan jullie nog door, want zou me graag een shethengstje kopen met een heel bijzonder kleur, misschien dan toch nog eens proberen met mijn merrietje, maar hij staat heel ver en moet mijn vriend nog overtuigen.
Nicole wat een prachtig combinatie zeg. Valk en palomino, heb je laten kleurtesten want daar kan echt alles kwa kleur uitvallen, spannend.
De teller op de voorpagina deed het bij mij wel.
Ymor schreef:Ik snap niet precies wat je bedoelt. Maar is je merrie gedekt op 20 april? Als je dan uitgaat van 340 dagen dan is de uitgerekende datum 25 maart 2015
Ymor schreef:Haha gezellig 4.5 uur in de auto!! Maar je moet er iets voor over hebben.
Ymor schreef:Oh bedoel je het zo! Kijk er zijn twee manieren om het te berekenen. Heel veel mensen doen gewoon 11 maanden dus de laatste dekking - 1 maand. Dan kom je er ongeveer. Gemiddelde dracht duurt 340 dagen en dat is niet precies 11 maanden. Maar je veulen zal rond 25 maart komen.
Mij verklaren ze al voor gek terwijl mijn merrie gewoon in Noord Brabant staat. Dan zeggen ze was er niet eentje in omgeving Amersfoort?
pretty schreef:Gefeliciteerd Nicole!! Die papa is echt om van te kwijlen,heb je nog meer foto's van hem?