ik had trouwens gisteren nog een foto van Ravina dr puntdakje gemaakt. normaal heeft ze ronde fjordenbillen.(ook een pleeborstel staart,ik heb geprobeerd m netjes in te vlechten......)
goedemorgen iedereen Snoevie: wat leuk dat je namen nu vast liggen. Zilvermoon: gefeliciteerd met je veulen. KMD: wat heeft mira toch een enorme buik, hoelang moet ze nog. sjolvir: wat goed dat het beter gaat met hepsi, vond het filmpje zo leuk waarop je haar ziet rondspringen en rennen
Snoevie
Geplaatst: 20-04-11 07:09
Maseike schreef:
Ik zie geen dikke billen meer hoor Snoevie Mon heeft ook zo,n pleeborstel vind zo erg maarjah het hoort er weer bij denk ik dan maar.
haha nee het valt wel mee met de dikke billen,het viel me ineens ook op dat het een beetje een puntdak wordt.
Kelly,ik ben ook heel erg blij dat ik nu eindelijk uit de namen ben. ik hoop dat iedereen ze ook leuk vindt
Amaretto begint als z'n eigen weggetje te gaan... hij moet dus van mij al leren om aan touw mee te lopen want als ik de paarden naar binnen doe, loopt amaretto al haast niet meer mee m'n zus heeft hem gisteren echt moeten sturen en drukken omdat hij anders de andere kant op wou
amaretto heeft precies ookal een eigen willetje. Hij zal zichzelf misschien al zien al een grote man Ben ook nu al begonnen met jewel om aan het touwtje mee te lopen.
Mogge, prima toch Lindy, kan je niet vroeg genoeg (max paar minuutjes per dag omdat ze hun aandacht er niet langer bij kunnen houden) mee beginnen. Gold Strike, coole naam zeg! Nageboorte opeten gebeurt in de natuur ook, is goed voor de biest, en zorgt dat jagers zoals leeuwen minder snel in de gaten hebben dat er een net geboren veulen rondhobbelt. Kelly, Mira moet officieel nog 6 dagen. Dan zit ze op 340. In 2007 beviel ze op 342 (en het veulen wat er nu in zit is dezelfde combinatie, BInti krijgt dus een broertje of zusje), het veulen uit 2009 kwam op dag 346. Ravina heeft een flink puntdak! Gaat bij MIra niet gebeuren, wel wordt haar gleuf tussen de bovenkant van de billen in wat minder diep. Gaat het alarm niet bij jou af, maar bij de stalhouder?
essiesilly
Geplaatst: 20-04-11 07:42
haha lindy vrees dat dat hier ook heel snel gaat gebeuren, vandaag krijgt hij al een halstertje om want het is echt een boefje haha
Hier gaat het ook goed met het veulen alleen is hij nog een beetje bang van mij.. Vandaag gaat er een halstertje om, alleen dat word nog een klus.. want als die eventjes iets te ver weg huppelt en ik hem bijna heb gevangen is mama weer over de zeik
kelly007
Geplaatst: 20-04-11 07:47
KMD leuk dat het veulen van dit jaar een volle broer of zus van binti is. Hoop dat ze toch mooi op tijd of niet te lang daarna bevalt