Okee, horsii, laten we het dan maar op het vruchtwater gooien Idd grote veultjes bij Neon. Geloof niet dat wij ooit een schattig KLEIN veulentje krijgen wat onder mamma's buik door kan lopen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-02-11 13:02
En Neon heeft dus amper buik, je ziet eigenlijk niet echt aan haar dat ze drachtig is. Maar Neon heeft vermoedelijk dus niet zoveel vruchtwater, kan nou ook niet echt zeggen dat er hele plensen uit zijn gekomen.
Kimmie, sjee, wordt ook al een hele haf zeg.
kitzbi
Geplaatst: 05-02-11 13:03
Kitzbi krijgt kleine veulentjes...
Ze hebben allemaal onder kitzbi door kunnen lopen Kimmie 1 dag oud
O, wat is Kimmie toch een lekker ding! Echt een lief klein veulentje, en niet zo'n groot lomp ding zoals Neon en Mira die krijgen. Naat, ik denk inderdaad niet dat wij op zo'n heerlijk klein hummeltje moeten hopen.
Pascha haar laatste veulen van 2009 , vooral een stoere beeb! http://www.mijnalbum.nl/Foto-PGQ48PYX.jpg en het veulen ervoor die nu 3 wordt (laatste foto van freedom stud)
Buikfoto's van pascha deze week, ze zit bijna op 8 maand nu:
ze staat er een béétje lomp op . Twijfel of ik nog een klein bosritje op haar zou maken, desnoods een deel ernaast lopen.
Cynthia82
Geplaatst: 05-02-11 14:40
Ik snap dat je twijfelt, Zitake. Ik ben vanmorgen wel geweest en in het bos zelf is het prima te doen. Daar waait het veel minder hard. Maar er liggen wel omgewaaide bomen en afgerukte takken. Dus of het nou helemaal veilig is, betwijfel ik
Kim was zo verschrikkelijk schattig als veulentje! En nu is het al echt een dametje.
Verhaart Peeps al twee maanden?? Dat is dan wel heel vroeg begonnen. Normaal beginnen ze met verharen als de dagen gaan lengen. Dais is begin januari begonnen met verharen en er komt nu iedere dag een hele berg vanaf..
Daisy vandaag op 259 dagen dracht: Voorkant nog weinig te zien:
Heb net een heel schattig halstertje gekregen!! Laatst al een leren van Marjolein gehad. Deze heeft volgens mij ook iemand uit topic! Van premiere met Look at me op t neusje
Whisperke
Geplaatst: 05-02-11 18:24
Anike schreef:
Heb net een heel schattig halstertje gekregen!! Laatst al een leren van Marjolein gehad. Deze heeft volgens mij ook iemand uit topic! Van premiere met Look at me op t neusje
Als die op moeders lijkt wordt dat er wel eentje Wel op de positieve manier..
horsii
Geplaatst: 05-02-11 18:37
Pascha ziet er goed uit en dais ook
Nou dierenarts rekening van de diaree is binnen , 167.05 pf Alleen staat voor 18 zoveel aan mestonderzoek op maar dat is niet gebeurd dus ga maandag even bellen. Met peeps was alles goed, ga even fototje uploaden.
Al_Zawraa
Geplaatst: 05-02-11 19:16
Heb niet bijgelezen, geen tijd voor vanwege het waken bij Hala en geen internet op stal. Ben nu even bij mijn ouders thuis om wat te eten.
Even een update; Sinds vanochtend hebben we hars, vanochtend was het een heel klein drupje, en nu wordt het steeds meer. Ook is Hala van tijd tot tijd wat onrustig, slaan met haar staart, kleine beetjes plassen en poepen, rondlopen, enz. Zo, nu snel weer naar stal.
Ik heb die met trouble maker erop
ik ook, en nog 2 varianten ervan.
onley
Geplaatst: 05-02-11 19:34
Spannend AZ!
mooie buiken allemaal en leuke bonte paardjes en veulen zag ik
ja Adana vind geen ruk aan die bal hoor maar iedere x weer ligt die wel weer buiten als ik hem terug in de stal heb gelegd. dus iets doet ze er toch mee haha, Ik weet niet of het mok is wat daar rond dwaalt of schimmel de DA heeft een kweek genomen en daar komt na het weekend de uitslag van.
Vandaag ook flink Bonje gehad op stal en heb me flink uitgekotst en flink geschreeuwd en gescholden.
Laatst bijgewerkt door onley op 05-02-11 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
ohhh, wat een heerlijke veulentjes komen hier langs, die van Mira denk ik het tjes evenvan af, die zijn niet alleen hoog, maar ook nog fors. Neon, die van jou zijn wat ranker maar ook groot.
Kimmie, is ook wel heel leuk.
Sjol vandaag op dag 290... Uier komt klein beetje op, niet noemenswaardig.
Paarden op stal de storm overleeft en gelukje, stukken tak in de paddock gewaaid, dat was dus leuk vanochtend. Heb je tenmintse wat te rommellen.
Peeps en dais zien er mooi uit. Tja dierenartsrekeningen .
Veulen hoest nou nog steeds, morgen nog maar eens overleg. Want het gaat maar door en door. Verder is hij wel springlevend, met de nadruk op spring, en strontvervelend.
Heb ze alle 2 buiten gehad, het enige wat ze deden was klieren naar elkaar. aaarrrgghh. vreselijk. en veulen waagde zich wel heel erg in de personal space van pascha, arme ding rol gaat ie er gewoon bovenop staan, eum van uitdaging gesprongen, hij heeft een paar flinke klappen gehad. En yonce zit tegen hengstigheid aan kon ik merken, veulen merkte daar vanachter tot een apart geurtje op, alleen hing irri deken ervoor en zn kwartje viel nog niet .
Leuke foto's gemaakt trouwens, straks even een paar uploaden.
Oh en zadel zit geweldig. was zelfs zo enthousiast, pony uit stal, na 4 maand geen zadel erop gehad te hebben en stormweer (plus amper buitengeweest deze week), en erop gaan zitten, pad afgelopen naast de weides. En ze was braaf, super pony toch. zadel zit geweldig. singel wordt wel wat krap . morgen toch maar even in het bos wagen denk ik.
Marlis
Geplaatst: 05-02-11 19:39
Mooi dat je zadel bevalt Zitake.
Succes met Hala.
Aah die bruin bonte van Mira is leuk zeg Neon en Mira allebij grote veulens.
AZ, heel veel succes met waken, hopelijk laat hala jullie niet te lang waken en komt het veulen gezond ter wereld.
Vandaag had peeps trouwens een grappige actie. Ze ging rollen in de paddock en bleef op der rug liggen en ging even zwangerschapsgymnastiek doen, met der achterbenen spartelen, we lagen helemaal dubbel. En daarna ging ze nog een x rollen En een man bij ons op stal heeft al vele veulens gefokt bij zijn merries en die zij hoe peeps in der stal ligt, lagen mijn merries als ze gingen veulenen Peeps gaat plat liggen, zuchten en kreunen en gekke geluiden maken
Cemlys
Geplaatst: 05-02-11 20:01
hier zie je haar buikje wel mooi, begint een beetje een puntbuikje worden nu . en haar zadeltje. jammer dat de foto wat wazig is, het blijft een knappe pony.
Leuke foto's, het is een mooi merrietje. haha en die actie Peeps rent nog steeds weg als de paarden lelijk gaan doen, doet alleen zelf lelijk op het moment dat ze de bak in komt maar na 5 minuten is ze gewoon weer een scheiterd
zij is dus allesbehalve een schijterd, ze wil echt niemand in de buurt, behalve de 3 jarige. laatst stond er nog een ruin van 1.65 ong bij, die springt ze zo naar het hoofd als het haar niet zint .
is idd een mooie merrie. en ook zo geweldig, 4 maand stilstaan en je rijd er zo mee weg
Zadel ligt mss wel iets teveel naar voor, maar kreeg anders mn singel niet dicht haha.