van 1 tot 40 gelezen maar geen veulen doe haar staart om hoog en roep je mag wel komen het is bijna lente
Dat hadden we niet afgesproken
BLIJF MAAR LEKKER ZITTEN KLEINE
Merel___
Geplaatst: 05-03-10 16:48
Nu moet je dus eigenlijk ook niet meer vragen: Is het veulen er al? Je moet vragen: Denk je dat'ie er in 2011 nog zit?
flauw
quintolover
Geplaatst: 05-03-10 16:53
Nog steeds geen veulen? Ik weet dat het bij het veulen van me zus toen ook lang duurde. Ze was geloof ik 2 weken over tijd.
kalicha
Geplaatst: 05-03-10 16:59
hey meiden.. hihi misschien is dit wel gewoon een test van de TS.. alleen om te kijken hoe lang wij dus blijven duimen, hopen, roepen, volgen en wachten op het veulen, de meeste houden het al bijna 5 weken uit.. haha zit ze nu mega te lachen dag in dag uit achter de pc.. soort van 1 april grap...
nee ff serieus, dit is niet leuk meer, zeker voor TS niet.. zou gek worden van al dat waken en wachten
__Elizabeth
Geplaatst: 05-03-10 17:00
quintolover schreef:
Nog steeds geen veulen? Ik weet dat het bij het veulen van me zus toen ook lang duurde. Ze was geloof ik 2 weken over tijd.
Nee keek zonet nog ff wanneer ze voor het laatst online was Niemand toevallig email adres of tel nr van d'r? Misschien is veulen er maar gaat helemaal niet goed ofzow
yeye
Geplaatst: 05-03-10 17:05
corientjuhh schreef:
Nee keek zonet nog ff wanneer ze voor het laatst online was Niemand toevallig email adres of tel nr van d'r? Misschien is veulen er maar gaat helemaal niet goed ofzow
Ja en dan is bokt het laatste waar je op die moment aan denkt
Als je de laatste berichten leest ging het met de TS ook niet zo best. Had in het ZH gelegen toch? nou dan heb ik ook wel iets anders als bojkt aan mij hoofd
Wacht gewoon geduldig af. je hoort het vanzelf!
yeye
Geplaatst: 05-03-10 17:50
__Elizabeth schreef:
Als je de laatste berichten leest ging het met de TS ook niet zo best. Had in het ZH gelegen toch? nou dan heb ik ook wel iets anders als bojkt aan mij hoofd
Wacht gewoon geduldig af. je hoort het vanzelf!
Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat ze ons gewoon vergeten is .
Lisa_Bo
Geplaatst: 05-03-10 18:39
*stille meelezer* hahah net 41 pagina's gelezen en nog niks nog even afwachten