Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eelco schreef:Estar schreef:Sorry maar jij hebt het hier over een kooi, not me........
Ik scheer niet alle hengsten over 1 kam, zoals ik al zei uitzonderingen......
kooi was bij wijze van spreken. Maar je begrijp wel wat ik ermee bedoel.
En alle hengsten over een kam scheren doe je wel want.....een hengst achter draad kan volgens jou niet.
Jij ziet het liefst dus alle hengsten achter een stale hek van 2m hoog. Prima jou mening.

Estar schreef:Russel echt helemaal mee eens dit is ook precies wat ik bedoel.Eelco schreef:
kooi was bij wijze van spreken. Maar je begrijp wel wat ik ermee bedoel.
En alle hengsten over een kam scheren doe je wel want.....een hengst achter draad kan volgens jou niet.
Jij ziet het liefst dus alle hengsten achter een stale hek van 2m hoog. Prima jou mening.
Grappig......hoe jij probeert woorden in mijn mond te leggen. Terwijl het tegenovergestelde waar is.
Jij meent dat ik alle hengsten over 1 kam scheer, terwijl jij er dus blijkbaar vanuit gaat, omdat jouw hengst achter een draadje blijft staan, alle hengsten dat dus wel zullen doen.
Vjestagirl schreef:Rubberband is juist gevaarlijk. Mochten ze eens gek doen (bijv een hengst die wel taalt naar merries en met zijn voorbeen slaat) dan kunnen ze erachter blijven hangen.
Hoezo alle hengsten over een kam scheren?Citaat:Jij hebt een hengst, die zet je achter draad. Als ik jouw buurvrouw was zou ik mijn merries dan niet eens buiten durven te zetten.
Citaat:omdat jouw hengst achter een draadje blijft staan, alle hengsten dat dus wel zullen doen
en dus zal zij dit moeten vergoeden. Anders dan dat heb ik niet beweerd. Vjestagirl schreef:Rubberband is juist gevaarlijk. Mochten ze eens gek doen (bijv een hengst die wel taalt naar merries en met zijn voorbeen slaat) dan kunnen ze erachter blijven hangen.
Estar schreef:Als ik de buurvrouw zou zijn, zou ik nu denken moet ik dan een houten omheining om mijn weiland gaan timmeren omdat mijn merrie zich misschien niet kan beheersen??
. Maar toen ooit 1 van onze hengsten bijna een pony'tje dekte van amper 1.20 hoog was voor ons dus de maat vol en dan staat zo'n hek er best snel.
Citaat:Als ik de buurvrouw zou zijn, zou ik nu denken moet ik dan een houten omheining om mijn weiland gaan timmeren omdat mijn merrie zich misschien niet kan beheersen?? Zou ik niet eerlijk vinden.
russel schreef:Hoe weet je nu dat je merrie ontsnapt? Van hengsten kan je het vermoeden..
Eelco schreef:Diablo volgens mij interpreteer je mijn antwoord verkeerd.
heb je wel gelezen wat er staat:
, deze nieuwe mentaliteit moet idd de kop ingedrukt worden.
ben persoonlijk een hengsten mens