Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amandake schreef:goede morgen
JJ....en ? en ?
muzefee :gefeliciteerd met je mijlpaal
draaakje schreef:ik ben er ook weer, ben veelte nieuwsgierig naar alle veulentjes die nog geboren moeten worden, en ik leer steeds meer bij.
ik ga syl zo als het er nu uit ziet wel weer laten dekken. en dan natuurlijk door de zelfde hengst. ik heb tenslotte wat dat betreft wel een voorproefje gehad. (twee verschillende modellen de zwarte uitvoering en de vos kleurige, het is dus nog steeds een verassing, de kans is groot dat ze allebei of een anders een van tweeën het vos gen dragen.)
frangelica schreef:draaakje schreef:ik ben er ook weer, ben veelte nieuwsgierig naar alle veulentjes die nog geboren moeten worden, en ik leer steeds meer bij.
ik ga syl zo als het er nu uit ziet wel weer laten dekken. en dan natuurlijk door de zelfde hengst. ik heb tenslotte wat dat betreft wel een voorproefje gehad. (twee verschillende modellen de zwarte uitvoering en de vos kleurige, het is dus nog steeds een verassing, de kans is groot dat ze allebei of een anders een van tweeën het vos gen dragen.)
idd Geronimo draagt het vos gen.....maar uit verleden blijkt dat als mams een kleur is de kans groter is op vos....is mams bont komt er ook bont uit als ik dus kijk naar de afgelopen 11 veulens die hij heeft voortgebracht.
en jullie snappen natuurlijk wel dat ik met Draakje een afspraak heb gemaakt( als ze terug zou komen ) en dat ze terug mag komen voor minderwant ik ben natuurlijk ook maar een mens en zat hier ook met tranen in de oogjes
......al kon Geronimo en ik er niks aan doen.
lees je een dag niet loop je meteen 5 pagi achter pfff....
en mensen meer meer meer.....
Nicole288 schreef:Sjoert: Hoeveel meer lijst had je willen hebben?
Sjoert schreef:Nicole288 schreef:Sjoert: Hoeveel meer lijst had je willen hebben?
De lijst met dingen die nodig zijn voor een bevalling.
Dan hoeven mensen dat niet steeds weer te vragen