Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maysie schreef:Vagina hangt heel erg..Tussen uier en vagina zit nog ongeveer 4 cm.
Nicole288 schreef:Jollie: Dan moet ze eerst even leuk in beeld lopen, we zien nu alleen een stukje rug/kont van bovenaf
Nicole288 schreef:Maysie schreef:Vagina hangt heel erg..Tussen uier en vagina zit nog ongeveer 4 cm.![]()
*voelt een doorgehaalde nacht aankomen*
potverdikkie schreef:Ben ik weer, ik mag absoluut niet meer aan haar uiers komen. dan trapt ze me de stal uit. Ze staan glimmend van strakheid. Wat ik het vreemste vond was dat haar achterbenen ineens zo dik zijn. Maar dan ook echt dik!
MarijeR schreef:potverdikkie schreef:Ben ik weer, ik mag absoluut niet meer aan haar uiers komen. dan trapt ze me de stal uit. Ze staan glimmend van strakheid. Wat ik het vreemste vond was dat haar achterbenen ineens zo dik zijn. Maar dan ook echt dik!
Hoeveel beweegt ze overdag? Loopt ze veel in de wei en beweegt ze dan ook?
Merries hebben op het eind vaak dikke benen omdat de doorbloeding minder wordt, helemaal als ze weinig lopen.
Ik zet ze dan 2 á 3 keer per dag 20/30 minuten aan de longe om ze te laten stappen. Of aan de hand wandelen.
Brengt de doorbloeding beter op gang.