Ik wil toch nog even reageren over dit stukje:
finn2003 schreef:Maar over deze kosten is ook nooit gesproken.
Dit zijn normale kosten die we anders ook wel hebben, maar dit topic was bedoeld om te weten te komen wat een normaal bedrag/ vergoeding zou zijn voor alle tijd, energie en geld die je er insteekt. Als ze gewoon samen in de box of het land konden was het allemaal vele malen makkelijker. Nu hebben we allebei vrije dagen opgenomen, we zouden inderdaad moeten blijven voeren, elke nacht er meerdere malen uit enz.
Aangezien de paarden niet bij ons achter het huis staan, moeten we er wel elke keer met de auto heen ( is maar 2min ) en we moeten het allemaal zelf doen.
De reacties van alle personen die roepen: Ik zou het allemaal voor niks doen, vind ik wat overdreven. Als jij hele dagen werkt en je hebt je paarden niet bij je ouders oid staan die het eventueel overnemen, is dit niet te doen zonder dat het je zelf geld kost.
Ik snap allemaal wat hier gezegt word maar........ Je hebt dit topic geopent voordat er sprake was van een veulen. Die is later gekomen dus je kon nog niet weten dat de merrie het niet zou accepteren.
Jij had het van te voren al over een vergoeding. Het zal dan wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal
Edit: sorry als ik dit nog even noem, maar weet even niet meer hoe ik dit moet zien. Wie kan me het uitleggen