Jezus wat zonde.... Ze was werkelijk prachtig getekend! Had jij vorig jaar ook geen dode tweeling of vergis ik me met iemand anders? Sterkte in ieder geval, dit is echt klote...
Nou net Ciara maar even lekker verwend met een borstelbeurt. Meteen even gethermometerd, gelukkig geen koorts, en met de tuinslang achter even afgespoten tegen de zwellingen.
Ze is gelukkig zooo fit en actief, pak van mijn hart!
Zo stond ze er net bij thuis:
Volgens mij heb ik er meer moeite mee dan zij..
@Loolapelooza : klopt, vorig jaar had mijn andere merrie een dode 2-ling.. En Ciara was toen bevallen van Fagan. Dit jaar hoopte ik eindelijk op 2 veulentjes in de wei, 1 van Katinka en 1 van Ciara. Zoals ik het nu voel moet ik blij zijn als er in iedergeval straks 1tje loopt...
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 13-03-07 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Het was een ontzettend mooi veulentje.. Heel erg veel sterkte met het verlies van het kleintje Je zal het wel aan de moeder merken hoor, wel vreselijk voor jullie beide
wat een mooi veulen zeg, wat ontzettend vervelend, heel veel sterkte met het verlies. Wij hebben zelf met oudjaarsdag ons veulen van 1 1/2 verloren aan koliek, gaat je niet in de koude kleren zitten. Onze tinker en belgs zijn over een maand uitgeteld, maar als ik dit dan leest.. pff heel veel sterkte..