Heb ook nog tot eind April, dus komt wel goed.
Al is Niënna ook 3 dagen naamloos geweest en kreeg Wayra haar naam ook pas toen ze geboren was..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maseike schreef:Misschien dat iemand mij kan helpen met de letter C moet het beginnen en ik wil bij de hengstje graag de vader Voice in terug hebben:)
stef schreef:Maseike schreef:Misschien dat iemand mij kan helpen met de letter C moet het beginnen en ik wil bij de hengstje graag de vader Voice in terug hebben:)
choice?
want stel je hebt een vet duur raspaardje dat later zekerweten groot word. en je nomet hem/haar casey of castro bijv. dat kan toch niet? dan moet je er echt
Maar daar kom(en) ik/we nog wel op!!:D
Zo'n stoer beest!!:P
Andere namen voor merries zijn ook welkom!! Je mag me ook een pb sturen!!
Mijn merrie is drachtig van de NRPS hengst Haico, dus als er een hengstveulen komt moet deze met een H beginnen. Een merrie staat vrij, maar dan vind ik het zelf weer makkelijk om een begin letter aan te houden van het KWPN
Ik dub ook om de naam van mijn merrie (Winnetonka) erin te verwerken. Die naam is voor mij nogal speciaal 
Zulke rare namen als dat ze bij piafferuitersport bedenken zal mij in iedergeval niet gebeuren
en een hengstje? tja... ik ga me er nog eens een nachtje over slapen
Best een logische keus dus