Nicole288 schreef:Meid toch, wat zeg je nu weer, de laatste kans en maar een nihiel percentage kans van slagen? Ze wordt nu goed behandeld, slijmmonster genomen en gespoeld, dan heb je gewoon net zoveel kans als wie dan ook hoor! We gaan er helemaal voor, zo!
ja, maar we zijn al zo laat op het jaar. tuurlijk hoop ik echt dat het gaat lukken, maar volgens de hengstenhouder moet ik gewoon geluk hebben als ze nu drachtig wordt. we zijn namelijk al een heel jaar bezig. ik weet het niet, ze doen wat ze kunnen en volgende week pas mag ze mee naar huis....
weet je dat ik t echt heel moeilijk vond om haar daar in een box te zetten en zelf weg te gaan?
ik ging namelijk met de instelling dat ze mee naar huis kon, maar zo hebben we natuurlijk de meeste kans,en het is niet heel erg ver weg, maar toch moet je met een lege kar naar huis en dat viel een beetje tegen. gelukkig zagen ze iets van vuil, zodat dat misschien een oorzaak zou kunnen zijn.
Ik moet het even kwijt dat ik de hengstenhouder soms toch niet zo ervaren vind. ja goed, hij kent mijn merrie natuurlijk niet zoals ik m ken, en hij heeft er huis verstand van, maar toen holly en ik daar kwamen, moest ze alvast in een box naast een wild ponyhengstje, die bijna twee meter sprong van opwinding (gewoon om te schouwen hoor). vervolgens slaat holly niet. even later staat ze daar uitgebreid in die box te plassen en houd even daarna haar staart nog opzij. Volgens mij is ze hengstig hoor, zegt hij.
Nou, ik kon m zo wel vertellen dat dat niet t geval was, want holly pieste gewoon omdat ze moest en die staart houd ze daarna altijd even opzij.
Dus dat viel me een beetje tegen allemaal, hij trok te snel een conclusie, terwijl hij toch beter zou moeten weten. Maargoed, daar gaat t allemaal niet om.
Het ligt niet aan t zaad van de hengst, want daar begon de hengstenhouder namelijk even aan te twijfelen, maar Prins heeft ook een andere merrie gedekt en die is wel drachtig geworden.
Ik hoop dat t goed gaat komen, en meer kan ik er niet aan veranderen. zaterdag ga ik er even heen, jullie horen dat dan nog wel