Ons veulen is 8 maart geboren,2 weekjes te vroeg,maar alles is verder goed gegaan. Moeder en merrieveulen maken het prima,beetje koud als ze een uurtje buiten staan, ons veulen heet Amazing Grace Amy, ik weet niet hoe ik een foto moet bijvoegen,sorry,
Helaas heeft onze oude merrie(21) vannacht haar veulen eruit gegooid. Het was een hengstje van Tenerife. Ze was pas in juli uitgerekend. De DA heeft het veulen er met een strotouwtje eruit moeten halen omdat het helemaal verkeerd lag. Mijn vader dacht echt dat de merrie ook dood zou gaan. Dit is al de 2e keer en de DA zei dat de baarmoeder het waarschijnlijk niet meer aankan om een veulen te voldragen.
Het is erg jammer, we wilde heel graag nog een veulen van haar en dit zou de laatste worden.We hadden al besloten dat we haar niet meer zouden laten dekken.
We zijn wel verdrietig dat het veulen dood is. Vooral omdat het een hengstje was.
Maar gelukkig leeft de merrie nog. Ze gaat nu genieten van haar pensioen.
Geboren op 23 maart om 2.40 uur. Nova Lee van Het Larixbos. Tinker. Moeder Magic van Het Larixbos en vader Mauricio. Voor de tinker kenners. Dit is een achterkleinkind van King Rocky. Foto: Meer info hier: viewtopic.php?f=59&t=559863&hilit=
19 maart uitgerekend 26 maart geboren Kroket is bevallen hengst veulen van UB40
terra was 13 maart uitgerekend vanmorgen lag er een verrassing in de stal Terrorieta is bevallen 27 maart geboren hengst veulen Brown Sugar van tuschinski
Ja hier is ons derde tinkerveulentje van dit jaar. Het is een heel groot mooi merrieveulentje ze gaat heten Mascha Go-Go.Moeder is Tara , vader is Tossy Go-Go. Geboren 27-3-2006 om +/-20.00 uur s`avonds.