Maar vaak kwam ze dan ook weer vrij snel uit die "dip"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Beide 3 jarigen hebben sinds een dag of 10 na het dekken vochtbulten voor het uier. Valt heel duidelijk op en het is wel grappig om te zien dat het uier zelf echt nog helemaal niets is (zelfs geen theezakjes) maar voor het uier wel vocht zit.
flettie schreef:MarijeR schreef:Beide 3 jarigen hebben sinds een dag of 10 na het dekken vochtbulten voor het uier. Valt heel duidelijk op en het is wel grappig om te zien dat het uier zelf echt nog helemaal niets is (zelfs geen theezakjes) maar voor het uier wel vocht zit.
Vocht? Bij Fayette noem ik dat gewoon haar vetopslag
Toen ze namelijk tonnetje rond uit de opfok kwam was het gedeelte voor haar uier namelijk ook opgezwollen. Toen ze eenmaal een paar kilo kwijt was waren die bulten ook weg. Dat ze nu weer die bulten heeft is voor mij eigenlijk een teken dat mevrouw op het moment goed in haar reserves zit
Eliene schreef:Ze hing met haar hals zelfs af en toe om mij heen, al friemelend in de lucht met die lip en soms ging ze zelfs aan mijn broek zitten pulleken zo van "ga door ga door"
vrijalover schreef:Marije: Wat handig dat je al voor de dracht kan zien of ze drachtig zijn of niet! Ik dacht dat je echt geen verschil kon zien aan de merrie de eerste maanden, maar dat kijk dus wel! En jammer dat je geen standfoto's kon maken van Kyra en Fleur, het is ook zulk stinkmodder-weer!![]()