Eliene, ik heb er idd ook zeker bij stilgestaan. Door verhalen weet je idd pas echt hoe het kan zijn en nu ben IK degene met het verhaal, waar anderen weer van leren...
De voetenbadjes lukken goed! Aidan vind er alleen echt geen zak aan als we daarmee bezig zijn en wordt daar ook echt baldadig van. Ik had netjes een stukje afgezet, maar gisteren was hij er overheen gegaan
. Nou ja, heb toen ook maar niet geprobeerd hem terug te krijgen in het stukje.. Hij bleef redelijk in de buurt en Ivanka bleef netjes staan
. En het klinkt helemaal niet stom dat ik nu van Aidan moet genieten hoor
, hij is maar 1x klein en ik geniet ook wel echt van hem.. maar ik weet zelf dat ik nu anders van hem geniet, dan wanneer Ivanka gewoon goed was geweest... Ik zal vanavond nog eens even foto's maken! Heb ik al veel te veel dagen niet gedaan, hij is inmiddels alweer 6 dagen oud
! 
. En ze wordt door 3 DA's in de gaten gehouden en door mij, dus het MOET gewoon goedkomen!
. Haha
.
! En ze vindt het weer fijn als ze aandacht krijgt. En ze vindt het ook weer leuk om me te zien, van het weekend kon ze me wel afschieten. Maar ja, dat is ook niet zo gek. Elke keer als ik kwam 's ochtends, dan bracht ik een "enge" man met me mee die vervelende dingen kwam doen