Ik meld me ook maar eens, mijn merrie zit inmiddels op bijna 3,5 maand dracht, en ik begin het nu toch al wel te zien bij haar flanken.
Zal morgen even een fotootje maken

Sterkte voor alle mensen die in spanning zitten, ik leef met jullie mee!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) staan sind een paar dagen bij Charlette + Anytime en Pakina + Ace op het land. Drie mamma's, drie kinderen op één land. In het begin kwam Amazing een paar keer klem te zitten tussen Umeda en Charlette, die twee hebben nogal strijd (beide koppig; zo moeder, zo dochter..). Nu gaat het heel erg goed, de drie ukkie's spelen lekker met elkaar.
 ) staan sind een paar dagen bij Charlette + Anytime en Pakina + Ace op het land. Drie mamma's, drie kinderen op één land. In het begin kwam Amazing een paar keer klem te zitten tussen Umeda en Charlette, die twee hebben nogal strijd (beide koppig; zo moeder, zo dochter..). Nu gaat het heel erg goed, de drie ukkie's spelen lekker met elkaar.

Nicole288 schreef:Jaaah!! Ik bestel meteen een exemplaar! Hoewel.. dan weet Lita ook meteen van Macy's bestaan en moet ik haar volgend jaar op het eind wel in de gaten gaan houden.. Hm, lastig

.
.                                                         

Ik moet morgen voor een dikke week naar het ziekenhuis en ik hoop (vooral voor Tinne) dat als ik terug ben de veulentjes er zijn!!
 Ik moet morgen voor een dikke week naar het ziekenhuis en ik hoop (vooral voor Tinne) dat als ik terug ben de veulentjes er zijn!!   

Is het niet mogelijk om een kamer te regelen met computer en internetverbinding?
 Is het niet mogelijk om een kamer te regelen met computer en internetverbinding?  

VANNIEEEE
 VANNIEEEE  
  !!
!!                                                         

!!!
  !!!

!
 ! ??
  ??                                                         

). Dan komt eerst de DA nog even enzo.
). Dan komt eerst de DA nog even enzo.                                                         
 Kun je niet iemand van hier een sms-je sturen morgenochtend? Anders moeten we zo lang in spanning blijven zitten wachten
 Kun je niet iemand van hier een sms-je sturen morgenochtend? Anders moeten we zo lang in spanning blijven zitten wachten 

Als ze dan melk gaat spuiten trek ik mijn Haflingerbuurman uit zijn bed en zet hem op een stoel neer naast het weiland en mag hij er niet meer vanaf komen tot Roy of ik thuis zijn of tot het moment dat Baabie-Flet eruit komt
 Als ze dan melk gaat spuiten trek ik mijn Haflingerbuurman uit zijn bed en zet hem op een stoel neer naast het weiland en mag hij er niet meer vanaf komen tot Roy of ik thuis zijn of tot het moment dat Baabie-Flet eruit komt