"Fighter heeft nieuwe benen"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas1

Re: "FIGHTER HEEFT NIEUWE BENEN "

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:33

Hey libke....

Wat super gaaf om het zo te zien dat het zo goed met hem gaat! echt super tof....jij heb jammer genoeg geen geluk gehad bij die tweeling! bij ons gaat het goed maar ook in het begine niet kunnen staan nu wel gewoon enz. Ik hoop dat het bij de jouwe gaat blijft gaan!!!! Echt leuk voor je!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:37

super stoer die fighter zou ook graag op de fighter meeting komen maar ben bang dat het een beetje heel ver weg is voor mij Huilen kwil dii kleine/grote gave stoere hummel ook zien Ach gut !!
Echt mooi die foto's en zeker een hele vooruitgang!!

Ff wat anders Bloos !! Mijn veulen van 1,5 maand loopt nog steeds op zijn kogeltjes nu heb ik aan een lerares op school (zij is da) dit verteld en ze weet ook niet wat ik ermee moet doen alleen dat het slim is om een DA erbij te halen. Wie weet wat ik hier mee moet?? Verward

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:24

Libke, WAT een verhaal, en WAT een positieve ontwikkelingen allemaal. Heel bijzonder Ja

Succes met Fighter - ik wacht op de galop-foto!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:56

mii 2:j haha zal vast een hele mooje zijn haha

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:09

Super hoor Libke, hij doet zijn naam zoveel eer aan, het is echt een vechtertje ! Geef dit kleine ventje maar een dikke knuffel ! Lachen

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:17

Wat is Fighter toch een kanjer zeg Ja

Ziet er goed uit, hopelijk kan hij snel met mams door de wei hollen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:45

gaaf die sexy beentjes zo! Echt geweldig om te zien hoe hij van die kromme beentjes al naar zulke stelten is gegaan.

Waar ik aan zat te denken: zal hij nu ook gewend zijn dat er veel aan zijn benen wordt gezeten en zal dat positief effect hebben op het latere voetjes vragen en de smid enzo?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:50

Denk ik wel Patsur, de smid is er ook al bij geweest.

Hoe is het vandaag gegaan?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 23:32

Hij verdient zijn naam echt Ja
Go Fighter!!! (en iedereen er omheen Knipoog )

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 07:54

libke schreef:
vanity schreef:
Dat ziet er super uit, wat goed!

Laat je het weten als je in de boekjes komt?

tuurlijk laat ik het weten ,maar ik denk idd niet dat dat héél snel zal zijn .Paard en rijtuig daar komt hij zeker in (dit is toch een Nederlands boekje of niet ?Die man was er met zijn digi )
Cap(Belgische Bit) zal ook geen probleem zijn want daar verschijnt zowieso elke maand een reportage over onze kliniek ,die moeten dan maar eens een raportage maken over Fighter (aan foto's zal het alleszins niet ontbreken )
Ik schrijf deze week ook eens naar de bwp redactie ,is ten minste ook een blad voor fokkers en zoals je ziet kan het iedereen overkomen ;
En als ik goed gehoord heb is Hippo revue ook geinterresseerd.
Maar het zou mooi zijn voor de Bokkers als er nog een reportage komt in een Nl paardenboekje !

Laat maar eens weten wanneer die Hippo uitkomt dan zal ik deze per uitzondering eens gaan kopen in de winkel. Ja

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 07:57

ik vind het fantastisch kan alleen maar zeggen go fighter en baasjes;) heel erg veel sucses

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:55

Is er al weer wat nieuws gebeurt omtrend kleine Fighter?

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 09:06

adriana schreef:
Denk ik wel Patsur, de smid is er ook al bij geweest.

Hoe is het vandaag gegaan?

Kwam ik vanmiddag vol goede moed aan om met de twee te gaan wandelen ,hadden ze het juist al gedaan .Ze hebben er wel een filmpje van gemaakt en hebben beloofd het door te mailen ,daar waagt hij zich al voorzichtig aan een paar looppasjes dit is op zich wel héél goed maar.....
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben heeft Fighter -allemaal weer door de schuld van die tweelingdracht - hele kleine korte hoefjes en die slijten nu door het wandelen op de beton te snel af en daar kan hij dus kreupel van worden en dat willen ze dus niet,dus weer geen gewandel meer tot de smid maandag is gekomen .Ik vond juist dat hij door dat buitenkomen (nog) een stuk levendiger was gekomen en nu alweer die pech .Wanneer gaat God nu eindelijk eens geluk boven ons hoofd uitstrooien ,ik heb mijn portie nu echt wel gehad hoor .Bovendien gaat hij op zijn linkervoorbeen nog steeds door de kogel naar voren toe en dus wordt die strekpees steeds uitgerokken wat een overbelasting van zijn kniegewricht meebrengt dat staat nu wat dikker ( dat zou natuurlijk wel herstellen na een paar maanden .Dat kogeltje is nog niet sterk genoeg en vooral in het stro heeft hij daar problemen mee .Op het harde en met zijn plastieken schoentjes heeft hij er véél minder last van .Nu had ik gisteren op de site van Hoofcare gelezen dat ze zo'n veulentjes 5 dagen ingipsen zodat die pees zijn normale vorm aanneemt en dan een paar dagen afwisselen met en zonder gipsje .Nu zijn ze op de kliniek echt aan het zoeken voor fighty wat er nog kan gedaan worden ,het wordt dus ook veel proberen ,want er zijn nog geen zulke gevalletjes als hij bekend waar alles aan die voorbenen "scheef ,krom ..."zit .Dus ik ben nog laat die pagina's gaan brengen maar fighter maakt al zoveel mee dat ze hem niet nog 5 dagen willen ingipsen ,maar ze gaan wel iets gelijkaardigs doen na het zien van het artikel .
Ik hoop echt dat na het bezoek van de smid maandag ,hij beter gaat lopen en naar huis mag op zijn klein stukje land ,bovendien blijven zijn braces maar een kleine maand goed en gaat er dan uitgroeien ,hij moet ze dus nu echt buiten gaan gebruiken !!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:11

Een beetje en een beetje minder goed nieuws...
fighter zet hem op!

Anneliesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:19

Shiit, wat een dwarsbalk weer dat die smid nou zo lang op zich laat wachten zeg. Het zou zo'n berg schelen als die vent (of vrouw, whatever) gewoon vandaag zou kunnen komen...

En dat stukje geluk is jullie absoluut gegund hoor, het zou er verdorie tijd voor worden!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:05

Kan die smid zicht niet eventjes inleven in jouw situatie en gewoon een uitzondering maken door na z'n 'reguliere' werktijd alsnog te komen...dat zou voor jou echt zo veel beter zijn!
Nog liever gisteren dan vandaag!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:35

Gelukkig heb ik een goeie en ruimdenkende smid Afbeelding

Als het spoed is doordat ik een wedstrijd heb en er een hoefijzer af is, dan komt ie, maakt niet uit hoe laat, maar hij komt Afbeelding

Kan je niet bij de paardensportbladen een vergoeding krijgen voor het verhaal van fighter?????? Afbeelding

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:45

Kunnen ze in de kliniek geen gips om zijn voetjes doen?
Voor een paar dagen kan dat toch geen kwaad?En dan kan hij wel op het beton lopen Ja
Als een paard een dunne zool heeft,doen ze er ook gips omheen om de zool dikker te laten worden.

Wat vervelend dat het nou weer zo tegen zit.

Niet de moed opgeven hoor Ach gut

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:50

Jeetje, wat vervelend weer zeg, die smid moet ook maar eens een uitzondering maken, je hebt een bijzonder veulen en daar moet hij wel een beetje rekening mee houden.
Ik blijf voor je duimen`!!!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 12:11

Die smid zit tot zondag in Luxemburg anders had ie er al gestaan .Hij is een van de weinige in Belgie die zo'n extensie met dat product kan aanbregen bij veulens anders had ik natuurlijk ook al een andere laten komen kijken maar is weeral iets heel speciaals Haha!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 12:12

Kimmes schreef:
Kunnen ze in de kliniek geen gips om zijn voetjes doen?
Voor een paar dagen kan dat toch geen kwaad?En dan kan hij wel op het beton lopen Ja
Als een paard een dunne zool heeft,doen ze er ook gips omheen om de zool dikker te laten worden.

Wat vervelend dat het nou weer zo tegen zit.

Niet de moed opgeven hoor Ach gut

ze hebben er tensoplast om gekleefd ,maar waarom hij dan niet mag lopen Verward
ik ga er nu heen ,zal eens zien wat ze zeggen

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 12:19

Ben benieuwd wat ze zeggen.
Succes weer Knipoog

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 12:29

Succes!