Ok ok.. ben erg vergeetachtig.. ( tja zwanger he......PFFFFFFFFFF)
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cayusejuhh schreef:ff tusen door.. ben jij degene waar mee ik heb staan kletsen in Dalen op de keuring??ik weet van Jordy.. maar wist niet of jij dat was of die andere van vroeger
Ok ok.. ben erg vergeetachtig.. ( tja zwanger he......PFFFFFFFFFF)
Esme_27 schreef:Ik verveel me echt ontzettend... ben helemaal alleen![]()
Net bij Nuala gekeken (2 uur geleden alweer) en die had een uier.. nou dikker dan ooit tevoren. Ik krijg mijn vingers niet meer tussen de spenen :d Er zaten hele deuken in haar kont niet normaal en haar staart kon verder dan verticaal.
Alleen Nuala zelf stond er zo rustig bij..
Afgelopen nacht dacht ik écht dat het zover was. Ze bleef maar lopen met haar oren in de nek, en trok haar staart steeds naar links.
Dus ik me weer aankleden, helemaal klaar zitten voor het scherm klaar om iedereen te bellen zodra het begon. Maar toen... toen ging ze gewoon weer slapen..
toen heb ik nog een uur gewacht en daarna zelf ook maar gaan slapen. Was ondertussen bijna 5 uur en heb dus nauwelijks geslapen vannacht. Ben nu toch wel erg moe, maar ja, misschien komt het vannacht wel!
Ik ga zo maar naar de schuur en daar liggen, ben echt kapot!
Ik hoop echt dat ik morgenochtend leuk nieuws heb!
Esme_27 schreef:Ik hoop echt dat het vandaag komt... afgelopen nacht was het weer helemaal niks. Maar Nuala staat nu alleen in de wei, misschien dat ze dan wil bevallen. Het maakt me nu allemaal niks meer uit waar ze bevalt, áls ze maar bevalt!