Pepsi heeft een dochter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Re: Pepsi heeft een dochter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 17:01

Loolapelooza schreef:
Vooral blijven posten!

Blijven poetsen zul je bedoelen Haha! . Ze is nu al vies !

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:17

Ze heeft echt een heel leuk koppie Desiree!!! Vingers aflikken Echt een schatje...

Ook alles goed met Lee?? (sorry voor het off topic gaan... Bloos )

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 17:21

Broady schreef:
Ook alles goed met Lee?? (sorry voor het off topic gaan... Bloos )

Lee gaat als een trein! Ze ziet er supergoed uit en wordt al lekker bol. Ze is de Moeder Overste van onze mini-kudde en die rol bevalt haar prima (als vanouds he Knipoog )!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:29

Wat een geweldig dinkje Mac! Potverdorie wat een ego heeft ze Haha! Ze weet dondersgoed dat het een plaatje is Haha! Als de tweede er ook is, dan moet ik even langskomen. Ik moet ook nog langs Corine...wat een drukte met al die veulens *LOL*

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 18:01

Ja, het is een dametje. Die heeft voor Sinterklaas vast een bontjas en een boa op haar verlanglijstje.

Lee'tje zit nu op 314 dagen, maar gaat waarschijnlijk over tijd. Dus over een dikke maand zie ik je wel verschijnen XoNo Knipoog !

VeraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:14

Wat een schitterend veulen! Ik heb haar vluchtig zien dartelen toen ik mijn merrie aan het longeren was. Ik sta op de pensionstalling achter jou. Mijn merrie was er erg van onder de indruk Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 18:26

VeraM schreef:
Wat een schitterend veulen! Ik heb haar vluchtig zien dartelen toen ik mijn merrie aan het longeren was. Ik sta op de pensionstalling achter jou. Mijn merrie was er erg van onder de indruk Haha!

Hee, wat leuk! Dat zal over een maand of wat helemaal lachen worden als het hele spul ook naar achter kan lopen. Ons postzegelweitje grenst nl. aan de weitjes van Marskamp. Kunnen ze extra goed gluren Haha! .

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 23:30

Gracie heeft trouwens vandaag voor het eerst naar me gehinnikd toen ik met de kruiwagen langs reed Lovers . Kennelijk ontdooit ze pas als je haar negeert Knipoog .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:23

Ah...... wat lief!! Lovers Heerlijk wanneer ze dat doen!!

toran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:48

heb direct ff in dit topic gekeken ( foei nog nie gedaan ) en inderdaad iets meer poetswerk Tong uitsteken
Maar wat een poepie ook en die eerste foto !!! ze zijn ook allemaal onhandig met die lange stelten he !
Maar alsnog GEFELICITEERD ! met de nieuwe aanwinst !

Groetjes Esther , river valley ranch

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:05

Hmpf, beter laat dan nooit Gestoord
Wederom alles gemist door mn lompe computer Knipoog
Echt een gaverd zeg! Prachtig kleurtje Ja

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 13:54

Hier zijn ze weer, Pepsi en Grace. Vandaag stonden ze voor het eerst met zijn allen in de paddock.
Gracie was van de opwinding wel een beetje moe en Pepsi eigenlijk ook wel Haha! :
Afbeelding
Totdat Gracie dorst kreeg. Toch maar weer opstaan dan:
Afbeelding
Pepsi had daar eigenlijk nog niet zo veel zin in. "Je kunt er zo toch ook bij??":
Afbeelding
Dit vond ik wel het toppunt! Ik heb met verbazing staan kijken naar dit tafereeltje, totdat Shane roet in het eten kwam gooien:
Afbeelding
Zucht. Maar weer in de benen dan en een beetje opletten. Het valt niet mee, zo'n tienermoederschap ...
Afbeelding

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:56

Hey wat leuk!! Dat gaat dus allemaal goed?? Grace ziet er al groot uit zeg!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 14:11

Ja, het gaat prima. He is een uurtje onrustig geweest, maar daarna settlede alles zich heel netjes. Pepsi was helemaal niet in haar hum op haar eigen stukje. Liep door de omheining heen met Shane te spelen en liep Gracie daarbij steeds zowat onder de voet. Dit weekend hebben we een nieuwe omheining gezet en de bak een stukje vergroot, waardoor het hele spul meer ruimte heeft. En vanochtend hebben we het er dus maar op gewaagd ... en het gaat goed!!

Ik heb geluk dat Lee en Shane geen agressieve of vervelende paarden zijn, want Pepsi snapt helemaal niks van het moederschap. Ze is wel bezorgd en zo, maar snapt helemaal niets van haar opvoedkundige taken. Ze eet, drinkt, slaapt wanneer het haar uitkomt en let helemaal niet op Gracie. Die gaat vrolijk op onderzoek uit en daardoor heeft ze bij Lee al flink de deksel op haar neus gehad. Ze liep nl. zonder onderdanigheid te tonen recht in Lee's armen. Daar is Lee absoluut niet van gediend, dus met een niet harde, maar wel goedgerichte tik werd Gracie op haar plaats gezet. Shane heeft ook al een paar toenaderingspogingen gewaagd en ook hij kan gewoon naar Gracie toelopen zonder dat Pepsi het merkt. Shane dronk daarstraks dus ook bijna bij Pepsi!!! Toen ze zag dat Gracie voor haar neus stond, vloog ze overeind (zie foto met Shane). Shane durft ze wel weg te sturen, maar ze heeft het gewoon allemaal absoluut niet door! Tienermoeders ... zucht ...

Ik ben ergens wel erg blij met Tante Lee, want aan opvoeden doet Pepsi niet. Ze is gewoon véél te lief! Lee heeft al vaker met dit bijltje gehakt en corrigeert Gracie heel keurig. Niet gemeen, maar wel streng. Dat heeft dit dametje wel nodig!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:17

Ohhhh Bloos! dit is toch te erg????
Afbeelding
Wat een luie moeder....krijg je met die tieners Clown

Ziet er super uit zo bij je Mac! Heerlijk dat je ze nu bij elkaar hebt, lijkt me doodeng de eerste keer.

Blijf fotos maken, we genieten hier.....

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:29

Heerlijk zo al die paarden! En wat wordt Gracie al snel groot! Een heel dametje al... Nou uh Pepsi denk eens aan je dochter.
(Hoe oud is Pepsi nu?) Drinken gaat makkelijker als je staat hoor. Ook voor jou lijkt me zo...

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:27

Haha, wat een leuke reeks! Haha!
Geluk voor je dat je een merrie als Lee hebt of het zou er daar nogal bont uit zien ... Clown
Moest er stiekem ook wel een beetje om lachen ... Schijnheilig

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:10

Ik vind de foto's echt prachtig om naar te kijken Mac *LOL* . Die Peps en Gracie toch.. haha! Stelletje grapjassen dat je daar hebt staan Knipoog!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:30

Wat een geweldig leuke foto's Mac! Pepsi is echt zo'n grappig paard! Vanwaar zal ze dat opvoedkundige niet hebben? Omdat ze jong is of kunnen alle merries dat hebben die voor het eerst een veulen hebben?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 20:57

Ja, erg he?? Ze lag zo lekker in het zonnetje te soezen ... zo'n kind stoort je dan alleen maar Gaaaap ... Nou heb ik ook wel een beetje de boel verstoord met mijn aanwezigheid. Pepsi en Grace lagen te slapen en Lee en Shane stonden een stukje verderop hun siësta te houden (mijn mini-kudde Lovers ). Shane is nogal nieuwsgierig uitgevallen, dus die kwam eens kijken wat ik nou zo interessant vond aan het geheel.

Het is ten dele de leeftijd en ten dele Pepsi's persoonlijkheid. Ik was hier al bang voor toen ze nog drachtig was. Ze is nog zo speels! En ontzettend onnozel ... eigenlijk had ze Gracie's kleur moeten hebben Knipoog . Pepsi is vrolijk, lief en onbezorgd. Dat is niet veranderd nu ze een kind heeft! Het is een heerlijk paard; echt het zonnetje in huis!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:26

Wat een leuke "kudde"zo zeg!
Grace is echt zo schattig!
Ik geniet van de verhalen die je erbij schrijft,leuk om te lezen Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:29

Hier nog wat fotootjes van vandaag:
Gracie wandelt recht op Lee af. Die vindt dat niet helemaal zoals het hoort:
Afbeelding
Lee besluit nog niet op te treden, maar weg te lopen. Gracie loopt gewoon mee! Je ziet de verbazing van Lee's gezicht af druipen:
Afbeelding
Lee loopt naar de waterbak, waar Pepsi staat te drinken. Shane is ook van de partij. Die wil Gracie ook wel eens van dichtbij bekijken. Pepsi merkt niks:
Afbeelding
Ongelooflijk, niet? Ik heb nog nooit zo'n onbezorgde moeder gezien!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:32

maroes schreef:
Ik geniet van de verhalen die je erbij schrijft,leuk om te lezen Haha!

Bloos
Het is ook zo'n lekker stel bij mekaar!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:38

Het blonde schatje nog een keer alleen op de foto.
Hier nog vol zelfvertrouwen, voor de aanvaring met Tante Lee:
Afbeelding
Hangen in de bocht:
Afbeelding
Woehoeoeoeoe!
Afbeelding
Een bedenkelijke blik Haha! . Dit was NA het akkefietje met Lee'tje Clown :
Afbeelding

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:45

Super foto's weer Mac!! Echt leuk om te zien hoe dat allemaal gaat in je mini kudde!
Pepsi is inderdaad wel heel erg onbezorgd!! Dat was met Sim wel anders toen zij Senna kreeg, op dezeflde leeftijd! Ik heb toen voor het eerst echt een paard in nature zien "spinnen" toen ze voor het eerst met Jeddah en Coral in de bak stond! Wauw! Wat kon dat paard ineens draaien dan zeg! Oren plat en alles!

Gelukkig neemt Lee de opvoeding een beetje voor haar rekening! Leif toch weer hoor! Ze is echt de perfecte Alpha merrie!!