Jee.....verschrikkelijk. De angst slaat me om het hart. Dit is het beeld waar ik al maanden bang voor ben aangezien mijn merrie problemen vertoond in haar dracht.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, er zijn geen woorden voor...
Zo zie je Saar, genoeg lieve mensen die je een hart onder de riem willen steken.
Denk niet dat je geen recht hebt op jouw portie geluk, helaas heb je altijd weer diezelfde kans op ongeluk, ook al heb jij al genoeg fokkersellende voor je kiezen gehad. Ga alsjeblieft niet bij de pakken neerzitten, denk aan de mooie momenten die de paarden je in het verleden al gegeven hebben en denk ook in de toekomst. Vergeet niet dat ook heel veel moois staat te wachten, bijvoorbeeld dat fantastische veulentje wat nog komen gaat.
Heel veel sterkte, je weet dat ik en vele met je meeleven.
Ik vind het intens verdrietig dat je dit veulentje zo kort voor het einde van de dracht verloren hebt. Woorden schieten hier tekort. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.
Het had zo mooi kunnen zijn, heel veel sterkte. Gelukkig gaat het met je merrie wel goed zover je dat kunt zien. Het is toch voor jullie vreselijk om zo die kleine te zien waar je zolang op hebt gewacht!
Ik lees altijd bij de dingetjes mee en zag je link hier naar toe.....
Ook van mijn kant heel veel sterkte, je had er zo ontzettend naar uitgekeken dat je dit waarschijnlijk nooit verwacht had, waardoor de klap nog harder aan komt. Gelukkig gaat het met de merrie goed, dat is wel een schrale troost maar ook dat kan anders lopen ( dat weet je wel, maar daar wil je nu nog even niet aan waarschijnlijk). Hou je taai en praat er maar veel over !
het kippevel staat op mijn hele lichaam.. de schrik van elke fokker. helaas ook meegemaak, zij het niet zo ver in de dracht.. meid wat zal jij een verdriet hebben.. heel heel veel sterkte toegewenst
oh neee... Wat erg Sarabande! Ik heb enorm met je meegeleefd, zo blij toen ze uiteindelijk goed drachtig was zoiets verwacht je niet meer in zo'n laat stadium.. heel, heel, heel veel sterkte
petraaken
Jeetje Saar,wat vreselijk. Ik heb er geen worden voor en zit met tranen in mijn ogen. Echt heel veel sterkte. En dan zo kort voor de uitgerekende datum.
Nogmaals dank voor alle lieve troostende woorden. Ook voor alle pb's die ik niet allemaal kan beantwoorden omdat ik meer overstuur ben dan ik voor mogelijk hou.