Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loolapelooza schreef:Hmm, let's see ...
12 maart 2005 -
Beaucandon Brendan X Vanta v: Marits Mistique X Orchid's Rose (ster) v: Marnehoeve's Everest X Daisy (ster) v:Watershof Pretendent X Lady Annie v: Priory Prickle X Meg1
Jammer genoeg stopt de stamboom op de moment nog bij de merrie Meg1 (bedovergrootmoeder van Van) maar ik heb net naar de fokker van de moeder van Van gemaild in de hoop dat ze me verder kunnen helpen (op z'n minst 1 generatie als ze de oma van Van nog in het bezit hebben)
Loolapelooza schreef:Maar Marijer, tot 9 generaties terug!![]()
(als ik goed geteld heb, je weet hoe slecht ik daar in ben)
Loolapelooza schreef:Nou, net weer foto's gaan maken van de dikke buik. Het regende jammer genoeg maar al bij al gaat het toch enkel maar om hoe rond ze al is dus dat het verder geen wauwie foto's zijn maakt niet uit.
Aanschouw, mijn bolle dame op 161 dagen dracht!
Loolapelooza schreef:Hoe kan dat nouIk maak gebruik van www.foalcam.nl en tóch tel ik verkeerd ...
*gaat nog is tellen*
Nopes, ik kom toch écht op 161 dagen uit als ik van de laatste dektadum tel (7 april) en 12 maart zou ze uitgerekend zijn als ik 340 dagen handhaaf.
Sammie schreef:Die foalcam rekent bij mij 12mnd +4 dagen uit als ik de dekdatum invul.
En aantal dagen dat de merrie drachtig is 15110/09/2004 en 15/09/2004 is bij mij nog altijd 5
Odess schreef:Nou ik heb ook maar eens gekeken en het veulen dat ik ga krijgen (hopenlijk) wordt een:
Solitair x Ahorn x Sit this one out XX x Welington XX x Lucky Boy XX x Romeo x Majesteit Hendrik x Fidelio
Terug tot 1942. Ik ging eerst via Sit this one out terug (verkeerd dus, moest via Wellington) en toen kwam ik tot 1700, 19 generaties! Helaas nu maar 8 generaties!
Odess schreef:Nou ik heb ook maar eens gekeken en het veulen dat ik ga krijgen (hopenlijk) wordt een:
Solitair x Ahorn x Sit this one out XX x Welington XX x Lucky Boy XX x Romeo x Majesteit Hendrik x Fidelio
Terug tot 1942. Ik ging eerst via Sit this one out terug (verkeerd dus, moest via Wellington) en toen kwam ik tot 1700, 19 generaties! Helaas nu maar 8 generaties!
Citaat:Die van mij wordt een Phin Phin x ster v. Burggraaf x ster pref v. Sovereign Bill xx x keur pref v. Tangelo xx x keur sport spr v. Duc de Normandie x ster pref prest v. Graveur x ster v. Dynamo x Romeo x Edelhart x Edeljonker x Bernhard x Tebertus.