Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayley95 schreef:Ik zit hier ook even een puntje.
Ik ben er nog niet helemaal zeker van omdat Boston laat haar veulen krijgt dit jaar ( eind mei ).
Ik twijfel ook nog van hengst. Of ook Perry ( net als Kabayo ) of Hickorys Royal Kizz .
Bij de laatste kan ik gewoon bij het stamboek blijven want dan wel weer mijn voorkeur heeft.
Alleen staat hij in duitsland, want dan ook weer een klein dingetje is.
Nobel01 schreef:Ff een vraag, ik ben er nog niet zo in thuis, hoe zit het met hengsten die niet in Nederland staan,
Gaat dat net zo makkelijk met bestellen? En ook vers, hoe lang duurt het dan voordat het er is?
Zijn er meer/andere kosten aan verbonden?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Tinniie schreef:Kayley95 schreef:Ik zit hier ook even een puntje.
Ik ben er nog niet helemaal zeker van omdat Boston laat haar veulen krijgt dit jaar ( eind mei ).
Ik twijfel ook nog van hengst. Of ook Perry ( net als Kabayo ) of Hickorys Royal Kizz .
Bij de laatste kan ik gewoon bij het stamboek blijven want dan wel weer mijn voorkeur heeft.
Alleen staat hij in duitsland, want dan ook weer een klein dingetje is.
Hickory’s Royal Kizz is via Deckstation Steinsberg hè ? Ik heb daar al eens een hengst van gebruikt en dat verliep heel vlot. Ik hoor wel dat de laatste jaren de afname en verzendkosten daar (en overal in Duitsland ) echt wel extreem worden. 300/400 per keer.
LaDonna75 schreef:Wow dat is nogal serieus geld Quir!
Balko schreef:Jeeeetje wat een geld die boete!
Waar is die boete op gebaseerd?
En waar is het voor? Wat willen ze voorkomen?