9 pups
Op naar de veulens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wpaard schreef:Nu krijg ik een appje dat ze naar de zomer land gaan en dat ik zelf joly moet brengen en halen..
Zucht hoe kinderachtig
superpony schreef:Dat is lastig, maar voor ons wel moeilijk te beoordelen. Sommige mensen denken wat makkelijk over een shetlander helaas. Maar het kan ook aan jullie manier van communiceren liggen dat het nu zo loopt.
Ik zou even rustig het gesprek aan gaan en je zorgen uitspreken. Een shet is niet "maar" een shet, maar ook ene volledig paard, met evenveel gevoel en baasjes maken zich evenveel zorgen. Ook de shet moet voldoende en hygienische ruimte hebben om te bevallen. En jij als baas, betaald, dus mag daar wat voor verwachten.
Sanet schreef:Hoe is je merrie verder qua ontwikkeling van uier en vulva, superpony? Lijkt het ook of het veulen elk moment kan komen of juist niet?
Heb je ook getemperatuurd?
Polo97 schreef:Voor de kleurkenners onder ons, wat denken jullie? Vos of palomino?
Vader is palomino en moeder is ook palomino (donker). Kansen waren 50% palomino, 25% cremello, 25% vos.
Wij twijfelen... We denken vos, maar er zitten wel blonde plukken in de staart. Anders misschien een donkere palomino net als mama?
[ [url=m/G4LtZG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fleuribelle schreef:@Superpony,
Wij hebben nu een maand een nieuw paard op stal. Mijn drachtige merrie doet ook alsof zij super hengstig is bij het nieuwe paard. Ze staat met haar staart af en doet kleine plasjes. Mijn merrie is uitgerekend en ik verwacht ieder moment haar veulen.