Verder geen veulens vannacht? Had toch wel een babyboom verwacht eigenlijk. Al kunnen ze beter nog een dagje of 2 wachten op het mooie weer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Gefeliciteerd Sanne!
Baudyh, was jij dat, of een ander, die destijds ander voer gaf in de aanloop naar de geboorte, om de nageboorte er eerder af te krijgen?
Vulina schreef:Gefeliciteerd Sanne!
Baudyh, was jij dat, of een ander, die destijds ander voer gaf in de aanloop naar de geboorte, om de nageboorte er eerder af te krijgen?
_cheyenne_ schreef:Vulina schreef:Gefeliciteerd Sanne!
Ik kruip even onder de mee-lees steen vandaan.
Ik voerde in het dbt 2019 een supplement wat de nageboorte beter doet afkomen.
Een kennis van mij die met Friezen fokt had ook altijd problemen en sinds de start met dat supplement hadden de Friezen geen problemen meer. Die gaf mij de tip.
Mijn merrie kreeg toen haar 1e veulen en uit voorzorg ook het supplement gegeven.
Nu ik toch onder de steen vandaan ben..
Gefeliciteerd Sanne en Al Zawraa met jullie knappe veulens!
En ook gefeliciteerd voor alle veulens die in deel 1 al geboren zijn.
Baudy mooie spam!
AM horses- wild thing maakt het wel heel spannend dit jaar. Fijn dat ze nu weer de goede kant op gaat!
Mijn merrie krijgt dit jaar ook weer een veulen. Ze zit vandaag op dag 319.
Ik red het gewoon niet om zoveel te posten maar ik lees wel mee. Dus ik hoop dat het lijstje straks snel korter wordt en er veel foto's van gezonde veulens voorbij mogen komen!