Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Setteli schreef:Mooie merrie Feanyth!
Mijn zusje heeft ook een veulen van Mr Right uit een merrie van 1.60 gefokt. Deze is inmiddels 3 en laatst aangewezen bij het NRPS. Hij is op 1.52 gemeten. Maar die merrie is volledig paard gefokt, ik heb er nog pony achter zitten. Dus ik heb goede hoop voor een D-pony. Maar je weet het nooit.
Is die van jouw zusje, hij is gaaf!
Komt Hero ook bij haar weg?
Setteli schreef:Ik weet niet of je in de Welsh wilt blijven CP, maar dezelfde hengst als mij: FS Mr. Right? Heeft geen dubbele verdunning, wel een enkele
Ik laat Phoebe eerst testen op WFFS. Net aangevraagd bij Van Haeringen. Als ik die uitslag heb laat ik haar een keer scannen hoe de binnenkant eruit ziet. Mocht ze WFFS positief zijn, dan moet ik een andere hengst gaan kiezen. Maar ik gok dat ik half april/eind april wil beginnen met dekken
Yvk schreef:Feanyt: De vos was niet geprimeerd, zat iets te weinig sport in de moederlijn. Die zwarte FF x Charmeur wel. Maar die vind ik een minder geschikte keuze voor Havanna. Mijn keuze is gevallen op de vos, FF x Osmium. Nu hopen dat hij z'n werk netjes doet tijdens het verrichtingsonderzoek haha.
Wel heel leuk als Fancy samen kan staan met nog een merrie en veulen. Is altijd zo'n leuk gezicht!
CP: ik ben helemaal niet thuis in de pony's, maar wel een ontzettend leuke merrie! Ik snap je plannen wel om alvast een "opvolger" te willen fokken daaruit.
Leuk dat er al zoveel geplaatst wordt hier. Ik heb er al helemaal zin in om te kunnen beginnen.
Feanyth schreef:@Selente: Dank je wel. Erg blij met haar.
@Yvk: Ooh. Jammer. Welke adviseerde hij?
Yvk schreef:Feanyth schreef:@Selente: Dank je wel. Erg blij met haar.
@Yvk: Ooh. Jammer. Welke adviseerde hij?
Als eerste de FF x Charmeur, maar daar twijfel ik zelf wel erg over. Peter vond hem het beste passen omdat hij heel luxe en hoogbenig is. Havanna wat kortbenig en niet zo luxe haha.
En anders Next level, de Jarville x Prestige. Vind ik wel een hele gave hengst. Zit alleen Jazz in de 3e lijn en bij Havanna natuurlijk in de 2e... Weet niet of ik daar op terug wil fokken.
FF is voor mij ook nog steeds een optie. Maar ik vind het nu wel echt heel lastig.