Fijn dat je merrie nu toch kan moederen over een veulentje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoewel ik steeds meer leer wbt verbeteren en de ideale combi maken, vind ik het toch altijd wel ontzettend lastig
Vind het knap dat jij dat zo voor al je merries beoordeelt 

En natuurlijk een merrie he!
het is toch wat he, met die dieren
Gelukkig ben je vroeg begonnen, dus moest het deze cyclus niet lukken, heb je natuurlijk nog alle tijd 
Super leuk!! En wat een rete gave hengst heb je dit jaar uitgekozen, ik ben ontzettend benieuwd wat daar uit komt rollen, kan niet anders als een prachtig diertje worden toch?

Je krijgt iig een mooi lijstje kleurkansen erbij
Wij hebben sinds Augustus ook een kleine maat hengstje, maar wel NSPS en hopelijk kunnen wij hem ook voor de HK aanbieden volgend jaar 
Vind dat jij zulke super gave paarden hebt
En wat leuk dat Biscuit voor het eerst weer gedekt gaat worden, ik duim voor je dat het pakt
En gave hengst voor Biscuit en Hope 
en leuke hengst heb je uitgekozen
Succes 10 april, maar dat gaat vast helemaal goed komen!!
Leuk dat jij er ook weer bij bent dit jaar
Ik heb echt een zwak voor ijsco's
Zo aandoenlijk en in de winter met die wollige vachten
Prachtige merrie's heb je, en vooral Halla
Mooie combi's, daar komt vast wat moois uit!
Maar wij hebben er op het moment het weiland niet voor, volgensmij heb je dan binnen no time het weiland omgeploegd, of valt dat mee? Succes met het insemineren/dekken!
Gezellig! Nog een Cassanova veulentje zou natuurlijk extra extra leuk zijn
Jammer he, dat er altijd keuzes gemaakt moeten worden....

En wat goed dat Jade en Satinka binnenkort weer geinsemineerd kunnen worden, ik duim voor je
En gave combi's weer, ben ontzettend benieuwd!

Twijfels twijfels en nog eens twijfels dus...
Kimsel94 schreef:Quir, door In Style(Eye Catcher x Lorentin l! Zie reactie pagina 2 ook met foto's van mijn merrie
Milan_lover schreef:Op zich wordt ze makkelijk drachtig, vorig jaar van de 2e inseminatie, maar is ze het met zo'n 4 mnd verloren.
Natuurlijk zou een cyclus wachten niet zo'n probleem zijn, maar ik weet dus niet of ik dan al wel weer beter ben, of nog erger, wellicht geopereerd moet worden... Vandaar de twijfels, maargoed, daar komen we vast wel uit
.
.
)
. Dank je wel Tinniie voor je reactie
Ze blijft daar dan een paar daagjes.